  • 81. Data: 2023-08-14 16:07:45
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 12:32:47 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Nie miałeś nigdy zainstalowanej SH i HC więc nie wiesz co piszesz.

    Nie wiem.
    Ale z tego co czytam, to jest to szersze rozwiązanie, jakby własnie
    m.in. po to, zeby dowolny zegarek mógl pokazywać dane z dowolnego
    miernika.

    Ciekawe - a da sie np sensor dziecka podłączyc?

    J.

  • 82. Data: 2023-08-14 17:43:13
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Właśnie CGM pozwala oglądać wskazanie co minutę i do tego służy.
    > To że Ty nie widzisz potrzeby, to twoje ego. Inni mają taką potrzebę i
    > co im zrobisz? Już wiem, Ty byś ich pozbawił takiej możliwości, zamiast
    > dać wybód. To niestety nadal Twoje ego.

    Powtórzę:
    Nikt nie ma potrzeby sprawdzania glikemii co minutę.
    Albowiem zawartość cukru we krwi zmienia się bardzo powoli. Dlatego
    programy wyciągają średnią i dopiero wtedy przedstawiają ją użytkownikowi.
    Wykres pokazujący moje minutowe pomiary z sensora zapewne oglądałeś, to
    powinieneś wiedzieć, że gdyby na podstawie jego wskazań człowiek chciał
    brać insulinę, to dość szybko by się wykończył. Albowiem na wykresie z
    minuty na minute może być widoczny wzrost cukru np. o 50 mg/dl, co jest
    fizycznie niemożliwe. Niedowiarki mogą to sprawdzić glukometrem.
    Ruszysz ręką - sensor wskaże cukier wywalony pod chmury, a za chwilę
    wykres zanurkuje, żeby wkrótce znów wzrosnąć do właściwego poziomu.
    Przyciśniesz sensor do poduszki - obudzi cię alarm hipoglikemii, a kiedy
    przetrzesz oczy i spojrzysz na ekran - już jest w normie.
    To nie jest badanie cukru ze krwi, cukier w płynie śródtkankowym
    zachowuje się czasem dziwnie.

    > Napisałem dalej w wątku, że to może być 10 min czy 20, 30 ale Twoje ego
    > uczepiło się tej jednej minuty. Otóż są tacy ludzie, którym nie
    > wystarcza 10 min i dlatego używają CGM gdzie (uwaga trudne słowo)
    > PRODUCENT stworzył taką możliwość, według Ciebie bez sensu. OK.

    Dane co minutę są w telefonie.
    W zegarku zbędne.
    Ja sobie zainstalowałem podgląd w zegarku, sprawdziłem co zyskuję, po
    kilkunastu dniach wywaliłem. Albowiem zegarek mam byle jaki, mogłem mieć
    tylko dane z telefonu a nie z sensora.
    Jak już wcześniej pisałem, dane w zegarku przydadzą mi się wyłącznie
    wtedy, kiedy nie będę musiał do tego nosić telefonu przy sobie.

    > Tutaj znów wkracza Twoje ego, próbujesz oceniać obce osoby według
    > siebie. Nie każdy jest Ci podobny. Już pisałem wcześniej, że może to być
    > regulowane.

    Ja miałem dosyć, kiedy otrzymywałem raporty co 5 minut.
    No, ale co kto lubi.. :D

    --
    -
    Akarm

  • 83. Data: 2023-08-14 18:17:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.08.2023 o 17:43, Akarm pisze:

    > Powtórzę:
    > Nikt nie ma potrzeby sprawdzania glikemii co minutę.

    Znów Twoje ego :] Nie mam cukrzycy ale JA jak i MILIONY osób mają taką
    potrzebę, czyli kłamiesz. Lubię mieć po prostu "dane" pod ręką na każde
    widzimisię. Nie rozróżniasz MOŻLIWOŚCI i WYBORU od NAKAZU PATRZENIA.

    Dziwny jesteś.

    > Albowiem

    Albowiem mylisz potrzebę spoglądania\sprawdzania z czynnym działaniem.

    Cóż, nadal ego, które nie rozumie potrzeb innych.

    Możesz sobie darować wykłady. Doskonale znam ten temat od setek lat.

    > Dane co minutę są w telefonie.
    > W zegarku zbędne.

    Dla Ciebie zbędne ale dla innych nie. Ja wyciągam telefon co pół dnia z
    kieszeni.

    > Ja sobie zainstalowałem podgląd w zegarku, sprawdziłem co zyskuję, po
    > kilkunastu dniach wywaliłem.

    A inni jednak bardzo chcą. Ja bym chciał bo nie muszę wtedy wyciągać
    telefonu. Kobiet też nie rozumiesz, bo one noszą telefony w torebkach,
    ja w kieszeni a Ty chyba na statywie przed sobą. Pisałem już, że po to
    mam smartwach, żeby nie wyciągać telefonu do powiadomień, a nawet do
    rozmowy.

    > Jak już wcześniej pisałem, dane w zegarku przydadzą mi się wyłącznie
    > wtedy, kiedy nie będę musiał do tego nosić telefonu przy sobie.

    Czyli znów piszesz o sobie a nie uwzględniasz innych. Czyste ego :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 84. Data: 2023-08-14 20:23:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.08.2023 o 16:07, J.F pisze:

    > Nie wiem.
    > Ale z tego co czytam, to jest to szersze rozwiązanie, jakby własnie
    > m.in. po to, zeby dowolny zegarek mógl pokazywać dane z dowolnego
    > miernika.

    Bredzisz.

    Od miliardów lat tak działa Google Fit ale mylisz pojęcia całkowicie.

    Nienawidzę rozmowy z kimś, kto nie jest nawet lajkonikiem w dyscyplinie
    a się wymądrza. Kurwa, weź chociaż doczytaj, kurwa.

    Te aplikacje pozwalają przesyłać dane pomiędzy innymi aplikacjami a nie
    pomiędzy hardware. Innymi słowy, NIE odczytasz danych z zegarka Amazfit
    tym gównem Samsunga, podobnie jak z innych sprzętów bo nie do tego to
    służy. Jesteś miliard lat za murzynami.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 85. Data: 2023-08-15 12:15:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 20:23:53 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    > pomiędzy hardware. Innymi słowy, NIE odczytasz danych z zegarka Amazfit
    > tym gównem Samsunga, podobnie jak z innych sprzętów bo nie do tego to

    No a o czym ja piszę?
    aplikacja od Amazfit moze umiescic dane w HC, a aplikacja od drugiego
    zegarka moze je odczytac i na zegarku pokazac.

    Tzn mogłaby, gdyby ktos zaprogramował, a niedawno nie było nawet
    takich planów ... ale moze jeszcze zrobią.

    J.

  • 86. Data: 2023-08-15 12:22:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.08.2023 o 12:15, J.F pisze:

    > No a o czym ja piszę?
    > aplikacja od Amazfit moze umiescic dane w HC, a aplikacja od drugiego
    > zegarka moze je odczytac i na zegarku pokazac.

    Bredzisz. Takiej komunikacji nie ma. Wszystkie dane mają lądować w SH i
    koniec. Takie masz pojęcie :>

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 87. Data: 2023-08-15 13:20:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Aug 2023 12:22:49 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Bredzisz. Takiej komunikacji nie ma. Wszystkie dane mają lądować w SH i
    > koniec. Takie masz pojęcie :>

    No widzisz - teraz SH, a w przyszlosci HC.
    A w zasadzie to juz teraz moĹźliwe - tzn potencjalnie moĹźliwe,
    jak ktos oprogramuje

    https://developer.samsung.com/health/blog/en-us/2022
    /12/21/accessing-samsung-health-data-through-health-
    connect

    J.

  • 88. Data: 2023-08-15 13:40:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.08.2023 o 13:20, J.F pisze:

    > No widzisz - teraz SH, a w przyszlosci HC.
    > A w zasadzie to juz teraz możliwe - tzn potencjalnie możliwe,
    > jak ktos oprogramuje

    Kurwo gupia. HC jest programem pośredniczącym, który nie wyświetla
    żadnych danych a jedynie pomaga w udostępnianiu danych do SH. To po
    prostu przyczepka/łącznik a nie kurwa zamiennik. Jprdl.

    Coś jak kurwa wężyk różnych paliw do samochodu z konwersją.

    Weź se kup coś kiedyś, podłącz, zainstaluj a potem zawracaj dupę.

    Jprdl.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 89. Data: 2023-08-15 18:35:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Aug 2023 13:40:32 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Kurwo gupia. HC jest programem pośredniczącym, który nie wyświetla
    > żadnych danych a jedynie pomaga w udostępnianiu danych do SH. To po
    > prostu przyczepka/łącznik a nie kurwa zamiennik. Jprdl.

    No i gdzie widzisz problem, aby je udostepnil innym aplikacjom
    bezposrednio?

    API jest opublikowane, czytac mozna. Jprdl :-)

    > Coś jak kurwa wężyk różnych paliw do samochodu z konwersją.
    >
    > Weź se kup coś kiedyś, podłącz, zainstaluj a potem zawracaj dupę.
    >
    > Jprdl.

    J.

  • 90. Data: 2023-08-15 19:16:12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.08.2023 o 18:35, J.F pisze:
    [...]
    > No i gdzie widzisz problem, aby je udostepnil innym aplikacjom
    > bezposrednio?

    Tutaj, cyt:

    ">>>>> No a o czym ja piszę?

    Żodyn, żodyn "zegarek" nie pobiera żodnej informacji z drugiego zegarka
    i jej nie wyświetla, łosiu!

    Jeszcze raz, HC to zwykły progs, który już daaawno temu został
    "wymyślony" jako sharing i jest od chuja apek ściągających dane i
    eksportujących je do popularnych bardziej progsów niż SH ale Ty nagle
    znalazłeś jakieś gówno Szajsunga i na dodatek bredzisz, że ZASTĄPI SH.

    Ponieważ Samsung od zawsze jest kurwą, która działa tylko dla swoich
    produktów, to musieli w końcu coś wykombinować, bo odstawali
    konkurencyjnie od innych.

    Pomylenie z poplątaniem, tak się kurwa znasz.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>