  • Data: 2020-10-26 15:53:15
    Temat: Re: GaN
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Standardowych 10:1 100MHz z założoną sprężynką.

    Nie próbowałem, a może to i lepsze rozwiązanie od mojego. Kiedyś po
    prostu czytałem, że dla wyższych częstotliwości lepsza jest sonda 10:1 o
    impedancji wejściowej 500om. Ja sobie przyjąłem dzielnik 1k i 50om.

    > Subtelnych szczegółów
    > oczywiście nie zobaczę, bo oglądamy sygnał o paśmie wielu GHz sprzętem o
    > paśmie 100MHz,

    Jakieś rok temu zmieniałem ponad 20 letni analogowo/cyfrowy na cyfrowy
    to wybrałem 350MHz. Ale zbocza (z tych LVC) nie wyglądają na bardziej
    strome niż u Ciebie.
    P.G.