  • Data: 2021-04-17 12:11:05
    Temat: Re: Gąbka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 17 kwietnia 2021 o 10:55:57 UTC+2 m4rkiz napisał(a):
    > pomysł dobry, ale ja bym nie ciął na kawałki tylko w momencie aplikacji
    > odkleił z kleju warstwę ochronną na większej długości i odcinał gotowe
    > odbezpieczone kawałki zamiast się bawić w zrywanie papieru silikonowego
    > (czy co tam jest) z każdego z 500 kawałków z osobna
    Błąd wynikający z niewiedzy. Są dwa typy klejów na materiałach samoprzylepnych. Jeden
    pozwala na usunięcie nalepki. Drugi ma przykleić na stałe. Po oderwaniu papieru
    zabezpieczającego w tym drugim pod wpływem jonów OH z powietrza zachodzi sieciowanie.
    Taki klej skutecznie przyklei w krótkim czasie po oderwaniu papieru
    zabezpieczającego.