  • 1. Data: 2021-04-08 10:08:44
    Temat: Gąbka
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Jest sobie urządzenie zasilane baterią 9V. W obudowie jest komora na taką
    baterię, ale jest trochę luzu co powoduje że bateria trochę "lata" wewnątrz.
    Znalazłem w szufladzie kawałek gąbki nie wiadomo po czym o wymiarach
    25x45x8mm. Idealnie załatwia problem. Nie wiecie gdzie można takie gotowce
    zamówić w ilości 400-600 sztuk?

  • 2. Data: 2021-04-08 10:49:57
    Temat: Re: Gąbka
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-04-08 o 10:08, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    > Znalazłem w szufladzie kawałek gąbki nie wiadomo po czym o wymiarach
    > 25x45x8mm. Idealnie załatwia problem. Nie wiecie gdzie można takie gotowce

    Filc wycinany laserem?
    https://laserem.pl/ciecie-laserem/ciecie-gabki/

  • 3. Data: 2021-04-08 11:30:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.04.2021 o 10:49, sirapacz pisze:

    > Filc wycinany laserem?
    > https://laserem.pl/ciecie-laserem/ciecie-gabki/

    Uzył bym czegoś co nie chłonie wilgoci a spotykam jako wypełniacz, takie
    plastikowe gąbki raczej.
    https://allegro.pl/oferta/pianka-do-wypelniania-wali
    zek-lux-200x200x50mm-7711437488

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 4. Data: 2021-04-08 11:38:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 8 Apr 2021 01:08:44 -0700 (PDT), Stachu Chebel
    <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > ymiarach
    > 25x45x8mm. Idealnie załatwia problem. Nie wiecie gdzie można taki

    Gąbka często z czasem się rozpada na sypko lub kleiście, filc chyba
    trwalszy...

    --
    Marek

  • 5. Data: 2021-04-08 13:49:45
    Od: Olo <j...@w...pl>

> [...]
    > Znalazłem w szufladzie kawałek gąbki nie wiadomo po czym o wymiarach
    > 25x45x8mm. Idealnie załatwia problem. Nie wiecie gdzie można takie gotowce

    Może to do końca to czego oczekujesz, ale sprawę załatwi Ci uszczelka do
    okien taka kupowana w sklepie z AGD na metry (5m w rolce),
    https://tiny.pl/r28ck. Koszt groszowy a do tego znacznie trwalsza niż ta
    gąbka i do tego z klejem. Poprosisz domowników to potną ją zgodnie z
    Twoimi wytycznymi.

    Olo

  • 6. Data: 2021-04-08 16:03:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <s...@g...com> wrote:

    >Gąbka często z czasem się rozpada na sypko lub kleiście,

    Po gwarancji bedzie :-)

    >filc chyba trwalszy...

    Ale nie taki "sprezysty".

    Gabka w arkuszach 8mm grubosci powinna byc dostepna, a pociac ... i
    latwo i trudno jednoczesnie :-)

    J.

  • 7. Data: 2021-04-08 17:45:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-04-08 o 10:08, Stachu Chebel pisze:
    > Nie wiecie gdzie można takie gotowce
    > zamówić w ilości 400-600 sztuk?

    Koło mnie jest kilka firm, które tną piankę.
    Tu też ciąłem
    https://www.pianotex.pl

    Robert

  • 8. Data: 2021-04-08 21:05:46
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 4/8/2021 o 11:30 AM, LordBluzg(R) pisze:

    > Uzył bym czegoś co nie chłonie wilgoci a spotykam jako wypełniacz, takie
    > plastikowe gąbki raczej.
    > https://allegro.pl/oferta/pianka-do-wypelniania-wali
    zek-lux-200x200x50mm-7711437488

    To coś jest chyba prawie w cenie złota.
    Za 0,2m x0,2m x 0,05m krzyczą 40zł czyli tylko 20kzł/m3
    Może gdzieś taniej by dało się kupić...

    pzdr, j.r.

  • 9. Data: 2021-04-08 21:16:23
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 08.04.2021 o 10:08, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    > Znalazłem w szufladzie kawałek gąbki nie wiadomo po czym o wymiarach
    > 25x45x8mm. Idealnie załatwia problem. Nie wiecie gdzie można takie gotowce

    W Semiconie zapytaj.

  • 10. Data: 2021-04-08 21:28:16
    Od: Marcin Bawolski <m...@g...com>

    Kiedyś kupowałem gąbki do wygłuszana w aucie - gąbka neoprenowa, chyba 10mm
    grubości, sprzedawana na m2. Jedna strona już z naniesionym klejem. Jeśli potrzebne
    są rzeczywiście 25x45 mm prostokąty, to do cięcia wystarczy ostry nóż, bez lasera.
    Pozdrawiam, Marcin