  • 1. Data: 2016-02-22 18:09:15
    Temat: Gąbka/papier/lakier półprzewodzący
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Dobry dzień,

    poszukuję producentów/dostawców następujących rzeczy:

    1.) Gąbka półprzewodząca, grubości rzędu 3-5mm, najlepiej
    ,,drobnobąbelkowa'' lub z litą powierzchnią, finalnie forma dostawy to
    magazynki z taśmą szerokości kilku centymetrów, tak od dwóch w górę.

    2.) Papier półprzewodzący/nawęglany, jakkolwiek to nazwiemy, może być
    gładki lub marszczony. Finalnie forma dostawy to magazynki z taśmą
    szerokości kilku centymetrów, tak od dwóch w górę.

    3.) Lakier półprzewodzący, ale elastyczny/gumowy po zaschnięciu. To
    rozwiązanie traktuję jako tymczasowe na czas eksperymentów.

    Zastosowanie - ekwipotencjalizacja pewnych powierzchni.

    Jeżeli ktokolwiek widział/wie/ma doświadczenie i nie jest to tajemnica
    to z chęcią się czegoś dowiem
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 2. Data: 2016-02-24 16:47:16
    Temat: Re: Gąbka/papier/lakier półprzewodzący
    Od: EdiM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-02-22 o 18:09, Grzegorz Krukowski pisze:
> [...]
    >
    > Zastosowanie - ekwipotencjalizacja pewnych powierzchni.
    >
    > Jeżeli ktokolwiek widział/wie/ma doświadczenie i nie jest to tajemnica

    Materiały EMC
    Np. firma Astat
    EM

  • 3. Data: 2016-03-01 21:08:12
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 22 Feb 2016 18:09:15 +0100 Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> napisał:

    >3.) Lakier półprzewodzący, ale elastyczny/gumowy po zaschnięciu. To
    >rozwiązanie traktuję jako tymczasowe na czas eksperymentów.

    A może miedziana taśma samoprzylepna? Są takie które przewodzą (i to
    dobrze) przez klej.
    Np.:
    http://www.tme.eu/pl/details/3m-1181-12/tasmy-ekranu
    jace-i-uziemiajace/3m/fe-5100-5279-1/

    Z lakierami/klejami przewodzącymi jest autentycznie bida. W Polsce
    dostępne są właściwie tylko dwa wyroby, obydwa firmy Amepox:
    - Elpox 15 - epoksyd
    - Electon 40, akrylowy, jednoskładnikowy

    Obydwa są trudne do kupienia, bo sklepy nie chcą tego trzymać, ze
    względu na krótki czas przydatności. Nie wiem jak ten epoksyd, ale
    akryl psuje się szybko (wiem, bo też czasem kupuję i używam).

  • 4. Data: 2016-03-02 10:45:14
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-03-01 o 21:08, __Maciek pisze:

> [...]
    > względu na krótki czas przydatności. Nie wiem jak ten epoksyd, ale
    > akryl psuje się szybko (wiem, bo też czasem kupuję i używam).

    Sika sprzedaje epoksydy przewodzące, ale nie są elestyczne.

    P.P.

  • 5. Data: 2016-03-02 10:56:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    jace-i-uziemiajace/3m/fe-5100-5279-1/

    > Sika sprzedaje epoksydy przewodzące, ale nie są elestyczne.

    Jemu chodziło o półprzewodzące -- to pewnie robi jakiś Whatever
    Semiconductors.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2016-03-02 12:45:59
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-02 o 10:45, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Sika sprzedaje epoksydy przewodzące, ale nie są elestyczne.

    Zaś akiS epoksydy elestyczne, ale nie są przewodzące.

    Zmieszaj, i może otrzymasz nie-przewodzące, a przy tym nieelestyczne ;)

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 7. Data: 2016-03-02 13:35:46
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-03-02 12:45, JaNus wrote:

    > Zaś akiS epoksydy elestyczne, ale nie są przewodzące.

    Sie nie śmiej,
    http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/galerie/887
    557,duze-zdjecie,1,pociag-flirt-3-nowosc-w-taborze-p
    kp-intercity-galeria.html
    wiesz ile siki w tym jest!

    Włodek ;-)

  • 8. Data: 2016-03-02 17:26:15
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 02.03.2016 o 13:35, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Sie nie śmiej,
    > http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/galerie/887
    557,duze-zdjecie,1,pociag-flirt-3-nowosc-w-taborze-p
> [...]

    Eee, to jest pikuś, ja bym powiedział że Stadler jest bardzo oszczędny
    jeśli chodzi o Sikę, wyroby PESY to jest dopiero glutomania.

    Jakub Rakus