  • Data: 2021-02-02 20:32:23
    Temat: Re: Gadatliwość informacyjna...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.02.2021 o 16:43, J.F. pisze:

    > Jest to dosc rewolucyjne, ale moze ...

    Srylne. Przed wielokropkiem nie robi się spacji.

    I nie rewolucyjne bo działa od kilku lat. Niektóre zestawy głośnomówiące
    w samochodach też tak działają.

    > Moja spacja w blad nie wprowadza, tylko niektorym osobom przeszkadza :-P
    Jesteś w wielkim błędzie. Miałem taką sytuację. W pewnej grupie osób,
    jeden się nie mył i śmierdział. On oczywiście tego nie czuł, bo to
    naturalne przecież. Czuli to wszyscy inni, szczególnie podczas wspólnych
    spotkań/posiłków. Zwróciłem mu uwagę, gdzieś na uboczu. Chuja dało.
    Ponowiłem uwagę przy wszystkich i się obraził (mina reszty bezcenna) i
    wyszedł. Reszta mi dziękowała bo nie dało się jeść przy tym
    smrodzie...ale on to usłyszał z oddali :] Pomogło. Tobie zwracano uwagę
    setki razy na różnych grupach. Nie pomogło. Teraz sobie wyobraź, że tych
    siedzących i patrzących na Twoją spację jest znacznie więcej ale siedzą
    cicho.
    Tak wiem, tutaj nie ma wniosku (happyendu) i będziesz walił specjalnie
    tą spację zawsze i złośliwie. Komedia to nie jest ani horror, to
    melodramat :(

    > Naprawde znacznie lepiej ?
    > Polski jezyk ... malo popularny ...

    Spróbuj.

    > Tak mi jakos z praktyki wynika.
    > Malo gadam, wiec sluchawka BT prawie nie uzywana, a jak trzeba uzyc, to
    > nie dziala :-(

    Ja ładuję w samochodzie. Wisi kabel i od czasu do czasu podłączam.
    Dlatego też mam więcej słuchawek niż jedną, bo jedna się ładuje a druga
    na uchu.

    > BT mam w samochodzie/radio ... ale tylko na jeden telefon ...

    > Ale niewyraznie opisales ... bardzo niewyraznie :-)

    A dlaczego miałoby nie działać? Kiedyś była nawet apka (przed google)
    Cyberon Voice Commander <10 lat temu czy jakoś tak...używałem tego i
    zawsze działało ze słuchawką...oczywiście lepszą słuchawką, która miała
    przycisk programowalny do uruchamiania jakiejś aplikacji.

    > I co innego przeczytac, a co innego uwierzyc ... tylko .. w co uwierzyc,
    > bo nie napisales, ze wybieranie glosowe dobrze dziala :)>

    Nie bawię się wierzenia a to co piszę jest dostępne nawet na YT w
    postaci filmów. Ścieżkę opisałem, żebyś nie błądził.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>