  • Data: 2021-05-31 21:56:40
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 21:47, LordBluzg(R) pisze:
    > Nie, głupia kurwo lubelska i zatwardziały PiSiorze. Twój hardware jest
    > stary i nie obsługuje nowych rozkazów/aplikacji.

    O i nam się "gwiazda" przedstawiła ;-)

    Gdybyś doczytał to może zrozumiałbyś że to że apka już nie działa
    spowodowała polityka firmy a nie przestarzały sprzęt. Ten stary sprzęt
    nadal odtwarza inne strimy bez zająknięcia jak przed laty

    Dowodem jest blokada po czasie a nie po aktualizacji

    W obu przypadkach jest
    > to ZŁOM i należy go zmielić :)

    3-l3tni telewizor Samsunga 4K. Dość śmiała teza ;-)

    > Żebyś zrozumiał: Masz TV analog i za chuja nie odbierzesz DVB-T samym TV.

    Ostatnio dużo czegoś zażywasz.
    Skutkuje to zdziecinnieniem w Twoich postach.
    Ale dziś... Ewidentnie MAJACZYSZ