  • 1. Data: 2021-05-29 20:00:36
    Temat: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zauważyłem że otoczenie ma telefony szybsze.
    Mój coraz częściej mnie wkurwia. Drobne lagi a generalnie wszytko chodzi
    wolniej. Ale najbardziej wkurwiająca jest niemoc połączenia a to wifi a
    to bt a to apka UPC nie pamięta hasła (chociaż to może być wina
    gównianego softu UPC) Po restarcie urządzenia przechodzi ale nie zawsze.
    Od kilku lat mam dokładnie ten sam zestaw aplikacji bez fejsbuków i
    całego tego gówna.
    Przywracanie do ustawień fabrycznych dupy nie urywa.

    Zmienić tylko na co?. Najbardziej rozmiarowo mi pasuje Z3 compact ;-)
    Ale wiem że mam o tym zapomnieć ;-)
    Warunek konieczny AlwaysOnDisplay (czyli ekran amoled)
    Ajfon SE choć gabarytowo jest OK ale chyba nie ma AOD
    Wszystko inne jest za duże ale może się przyzwyczaję bo wzrok już siada ;-)

    Budżet? Przełamię się i standardową kwotę 500 zł mogę podwoić, potroić? ;-)

  • 2. Data: 2021-05-29 20:28:56
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Zmienić tylko na co?. Najbardziej rozmiarowo mi pasuje Z3 compact ;-)
    > Ale wiem że mam o tym zapomnieć ;-)
    czyli?
    > Warunek konieczny AlwaysOnDisplay (czyli ekran amoled)
    > Ajfon SE choć gabarytowo jest OK
    określ jasno jakie ma mieć wymiary
    ToMasz

  • 3. Data: 2021-05-29 21:53:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-maja-2021 o 20:28, ToMasz pisze:
    > określ jasno jakie ma mieć wymiary

    127.30 x 64.90 x 8.64 mm ale napisałem że nie mam już nadziei ;-)

  • 4. Data: 2021-05-29 22:58:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60b28144$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Zauważyłem że otoczenie ma telefony szybsze.
    > Mój coraz częściej mnie wkurwia. Drobne lagi a generalnie wszytko
    > chodzi wolniej.

    Mam w J5 z 2017 włączone oszczędzanie baterii (czyli proc zwalnia)
    bo oglądam non stop yotube w pracy a nie mam 230v i nic nie chodzi
    wolniej.

    Ostatnio wyp. najnowszego Vibera który zapychał dysk i telefon mulił.
    Zainstalowałem znowu starego, którego przez pomyłkę skasowałem i jest
    znowu pięknie.

    Podstawa to nigdy nie dopuszczać do aktualizacji systemu.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 5. Data: 2021-05-30 08:48:35
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-29 20:00, _Master_ wrote:
> [...]
    >
    > Budżet? Przełamię się i standardową kwotę 500 zł mogę podwoić, potroić? ;-)

    s10e SM-G970F - 142.2 x 69.9 x 7.9 mm

  • 6. Data: 2021-05-30 11:08:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-maja-2021 o 22:58, PiteR pisze:
    > Podstawa to nigdy nie dopuszczać do aktualizacji systemu.

    Walczyłem na kilku Androidach. Brak aktualizacji dużo nie pomaga.
    Też ciągle ten sam zestaw aplikacji.

    A np. Aplikacja UPC powiedziała niedawno że na 4.4.4. nie będzie działać.
    Dlaczego? NIE BO NIE ;-)

  • 7. Data: 2021-05-30 11:30:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 08:48, m4rkiz pisze:

    > s10e SM-G970F - 142.2 x 69.9 x 7.9 mm

    Dzięki.

    A jak tam sytuacja z czujnikami zbliżeniowymi?
    Miałem nieprzyjemność używać przez 3 mies. A40 bodajże gdzie czujnik
    zbliżeniowy jest NOWOCZESNY ukryty pod ekranem i działa 10 razy gorzej
    niż właśnie S7 gdzie jest w ramce po bożemu ;-)

    Serwis widział problem usiłował naprawić przez wgranie softu ale to nie
    pomagało.

  • 8. Data: 2021-05-30 12:49:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To jeszcze pytanie o zablokowane telefony za niespłacone raty.
    Oferty powiedzmy połowa ceny sprawnego.

    Coś da się z tym zrobić czy tylko już jako zabawka do wifi oglądania
    filmów czy nawigacja?

    Jakieś przedawnienie obowiązuje czy do śmierci BLOKADA? A może da się
    alternatywny soft WGRAĆ?

  • 9. Data: 2021-05-30 13:16:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.05.2021 o 11:30, _Master_ pisze:

> [...]
    > niż właśnie S7 gdzie jest w ramce po bożemu ;-)
    >
    > Serwis widział problem usiłował naprawić przez wgranie softu ale to nie
    mam właśnie s10e i jak mi powiesz co mam sprawdzić to Ci sprawdzę.
    ToMasz

  • 10. Data: 2021-05-30 13:25:17
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 30 May 2021 12:49:59 +0200, _Master_ napisał(a):

> [...]
    > filmów czy nawigacja?
    >
    > Jakieś przedawnienie obowiązuje czy do śmierci BLOKADA? A może da się

    Jeśli blokują, to po numerze IMEI telefonu, zatem wgranie "alternatywnego"
    softu nie pomoże. Z kolei zmiana IMEI podpada pod paragraf,
    tak jak w samochodzie VIN, który to samochód "narodził się z popiołów"...