  • Data: 2021-05-31 21:47:41
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.05.2021 o 21:35, _Master_ pisze:

    > Także ten... Głupota i celowe postarzanie produktów/systemów/usług
    > ISTNIEJĄ ;-)

    Nie, głupia kurwo lubelska i zatwardziały PiSiorze. Twój hardware jest
    stary i nie obsługuje nowych rozkazów/aplikacji. Podobnie jak ty. Pomimo
    że masz 40+ to nie dociera do ciebie cywilizacja. W obu przypadkach jest
    to ZŁOM i należy go zmielić :)

    Żebyś zrozumiał: Masz TV analog i za chuja nie odbierzesz DVB-T samym TV.

    Masz starą Nokię i za chuja nie odpalisz Yanosika.

    Masz zjebany mózg i za chuja nie odpalisz go na IQ >120 :)

    Kup sobie Sjajomi z GSM 5G. Ten parametr "5G" zapewni ci to co chcesz w
    całej reszcie (bateria, pamięć, grafika, ekran, procek).

    Wypierdalaj.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>