    Subject: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Tue, 1 Jun 2021 14:16:53 +0200

    W dniu wtorek-01-czerwca-2021 o 13:37, J.F pisze:

    > Trudno powiedziec na tych przykladach.

    Wiem że trudno ale używam aplikacji UPC codziennie.

    Takie zachowanie zauważyłem na dwóch tabletach 4.4.4 I Della i Samsunga
    To nie był przypadek. A te stare urządzenia nadal działają jako
    telewizory z wystarczającą wydajnością na innych aplikacjach.

    > Chcesz nowe, stare powoli wywalasz.

    Jeśli ich moce już nie wyrabiają albo nie wspierają jakiegoś kodeka...

    Ale tu jest mowa od arbitralnym NIE BO NIE.

    I przy okazji. Wygląda to na celowe działanie bo było dużo klientów
    którzy wykorzystywali aplikację androidową na smartTV.
    Teraz muszą ZABULIĆ za multirum.

    > Twoj TV ... trudno powiedziec - przeoczenie przy umieszczeniu na
    > liscie, celowe nieumieszczenie, czy czegos mu jednak brakuje.

    Napisałem wyraźnie że przez 6 miesięcy działał aż do aktualizacji softu.
    I tu mam wsparcie serwisanta który 2 godziny walczył dlaczego przestało.
    Diagnoza: technicznie jest wszystko w porządku ale mojego telewizora nie
    ma na liście a teraz on sprawdza za każdym razem listę.
    Wcześniej tego nie robił.
    Przez chyba rok monitowałem, dzwoniłem aby go dopisać. Nic to nie dało.
    NIE DA SIĘ.
    Teraz wiem że UPC odchodzi od CI+ i dlatego utrudniają aby rezygnować i
    brać inne dekodery.

    > A tak swoja droga - CI+ ma dostep do internetu przez telewizor?
    > Tez chyba jakis nowy pomysl ... i starsze nie realizuja :-)

    To nie musi być dostęp normalnie rozumiany jako dwukierunkowy.
    Może być info wysyłane cały czas koncentrykiem a CI+ tylko odczytuje.