  • Data: 2019-10-10 17:35:29
    Temat: Re: Gdzie się podziewają dobre systemy i dobre programy?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 października 2019 17:30:39 UTC+2 użytkownik Szyk Cech napisał:

    > Gdybyś taktownie zamilczał na tematy których nie pojmujesz i podjął
    > temat tego co możesz już teraz zrozumieć, to postąpił byś moralnie.
    > Jednak wolałeś się wygłupić i postąpić niemoralnie (konkretnie:
    > telepatycznie psujesz dobrą robotę (wynik moich analiz), łamiesz
    > wskaźnik moralny zwany karmą, słuchasz uczuć a nie rozumu i kierujesz
    > się niskimi motywacjami). Jedyny plus twojej postawy to jawność
    > (wypełniasz wskaźnik brania na siebie odpowiedzialności).

    dla mnie roman reaguje jak typowe drobne kretynki, z tego wniosek ze jest
    intelektualnie niedorozwiniety...i przyznam ze do tego zwykle sie powstrzymuje w
    ocenie takich userow

    ale ciekawe ze kolega postrzega go glebiej, ciekaw jednak jestm co dokladniej znaczy
    ze "wypelnie wskaznik brania na sibie odpowiedzialnosci" - czy to po prostu znaczy ze
    odpowiedzialnsoc za glupote spada na niego czy cos innego?