  • 1. Data: 2017-01-20 18:22:13
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał Jankowski w
    <news:o5t0od$7aj$1@news.agh.edu.pl>:

    > Policja by zaczęła od hipotezy, że syn kręci. :)

    Oj tam, mój dostał 500 + 6pkt od policjanta, i w ramach rekompensaty -100
    przez 40 miesięcy ode mnie za spowodowanie stłuczki golfem kolegi (do
    kasacji i dlatego -100) oraz 300 bez punktów za rowerowanie po spożyciu.
    Pikna szkoła, niańczyć to można ewentualnie wnuki, a nie >20 gamonie...

    CROSS: pl.biznes.banki,pl.misc.samochody
    FUT: pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'