  • Data: 2020-11-20 14:22:53
    Temat: Re: Generacja PCB Kicada z powietrza
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/11/2020 12:49, Piotr Gałka wrote:
    > Niektórzy używają z KiCadem autoroutera:
    > https://freerouting.org/

    Uzywałem go z eagle. Zaskakująco dobre rezultaty dało się uzyskać.
    Sprawdzałem też Specctre i faktycznie, lepiej sobie radziłą w
    pokręconych płytkach, ale freeroute był ok.

    > Nigdy się tym nie interesowałem. Jak rozumiem (GPL) to chyba kod
    > źródłowy dostępny. Ten kod musi zawierać wszystko co Tobie jest
    > potrzebne bo on dostaje (od KiCada) płytkę nie połączoną a oddaje
    > połączoną.

    Tak, ale ten kod jest w javie, jak pamiętam. A ja mam *resztę* (tak,
    jest inny kod) w pythonie i ogólnie jeśli coś obecnie steruje czymś, to
    prawie na pewno python, może lua i sporadycznie TCL. Nie java, tam nie
    ma przyszłosci ;)

    Innymi słowy to co proponujesz to napisanie całości od zera. Da się. Ale
    wolałbym tego uniknąć.