  • Data: 2019-06-26 18:12:55
    Temat: Re: Globalne ocieplenie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2019 o 14:27 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Poza tym wiesz - mnie bedzie latem troche za cieplo, ale takich
    > Holendrow to zaleje, wiec maja o co walczyc :)

    Jak zadziała dodatnie sprzężenie zwrotne spowodowane metanem z wiecznej
    zmarzliny (której topnienie w ostatnich kilku latach przyspieszyło) to
    możemy wskoczyć na wyższe pozycje na liście Matki Natury, którą
    przygotowała z okazji SZÓŚTEGO wymierania gatunków. Problemy Holendrów czy
    innych krajów wyspiarskich to przy tym mały nic nie znaczący pikuś.
    Ziemia był już kilka razy "kulą snieżką", była całkowicie wolna od lodu,
    poradzi sobie i z człowiekiem. Możemy jedynie na to potrzeć i wpierdzielać
    czipsy.

    TG