    From: PeJot <P...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Głowica termostatyczna.
    Date: Tue, 13 Dec 2011 06:52:09 +0100

    W dniu 2011-12-13 00:57, bartekltg pisze:

    > Wolałbym tego uniknąć w środku sezonu grzewczego;)
    > Nie wiem nawet, czy jest gdzieś kurek na mieszkanie,
    > czy bym musiał chłodzić sąsiadów;-)
    >
    > Tym razem w sklepie trafiłem na lepszego 'fachowca'
    > (dobrze, ze zwroty przyjmują bez marudzenia;)
    > Stwierdził, że bez nazwy/firmy mogę co najwyżej zgadywać,
    > bo gwint gwintem, ale i tak jest wiele niekompatybilnych
    > połączeń. A w ogóle mają na krzyż trzy rodzaje, wiec jeśli
    > nie widze na półkach takiego zaworu, to i pasującej głowicy
    > nie znajdę.
    >
    > Jeśli więc nikt nie rozpoznaje:
> [...]
    6311.jpg

    Jeszcze jedna koncepcja: dorobić pierścionek, wsadzony pod gwint głowicy
    takiej szerokości, ile brakuje gwintu, oraz drugi element tej samej
    szerokości wydłużający bolec wkładki zaworowej. Do tego ostatniego
    "fachowcy" używają monet 1, 2 groszowych.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem