  • Data: 2022-09-20 21:24:58
    Temat: Re: "Głupi" telefon obsługujący współczesne sieci
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-09-20 o 16:41, Piotr C pisze:

    > Przerabiałem temat z 5 lat temu, identyczna sytuacja, matka która nawet w swojej
    młodości nie ogarniała magnetowidu, max. to pralka automatyczna :)

    > No więc wjechała Nokia 3310 z "nowej" serii. Gówno, badziewie, chińszczyzna - tak
    bym to określił. Wylądowała w śmietniku po tygodniu. Z dawnego intuicyjnego
    interfejsu nic nie zostało, projektował to od nowa chińczyk z autyzmem. Jakość taka
    ze ekran cały porysowany od patrzenia.

    Ma to samo w domu, tyle że pacjentem jest żona która słabo widzi
    (nieostro, ma tzw stożki) i o ile normalnie widzi to małe literki są
    problemem. Miała świetny telefon z klapką Motorola razr i niestety
    połamała go, no to znalazłem niby podobny na aledrogo i się okazało ze
    to paskudna chińska podróbka.

    > Jakiegoś maxcoma z dużymi guzikami dostała babcia - kolejne gówno z opcjami głęboko
    zaszytymi w menu, ogólnie padaka.

    > Dałem matce starszego Samsunga serii S. Bardzo szybko załapała, dzisiaj ma już
    nowszego z serii budżetowej A... i w miare ogarnia. Dzwoni, w tym przez messengera,
    wysyła zdjęcia, ustawia cel na mapach googla. Można też uruchomić tryb uproszczony z
    dużymi ikonami, wywalić udziwnienia itd - ale okazało się to niepotrzebne jak
    narazie. Więc może warto spróbowac?
    Dokładnie, te samsungi budżetowe A10 czy A20 są całkiem sensowne.

    --
    Janusz