  • 21. Data: 2021-06-24 03:13:19
    Temat: Re: Gniazda USB w monitorze
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-23 o 23:12, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Mam LA2206xc, 1920x1080.

    >         ^^^^^^^^^
    > Masz napisane wyraźnie! Czytać nie umiesz? To jest właśnie port USB-B,
    > który musi być podłączony kablem do komputera. Gniazdko jest małe i ma
    > kształt zbliżony do kwadratu z dwoma ściętymi rogami.
    Aha, takie jest pod spodem z taka siateczką.Nie mam kabla USB-B.
    Czy kabel DVI-D ma taką samą końcówkę jak ten normalny kabel VGA?
    Bo jak nie ma to ja nie mam do niego gniazdka w komputerze.

    > Do tych dwóch płaskich gniazdek USB-A możesz podłączać pendrive'y czy
    > inne nośniki pamięci, a koncentrator prześle dane do gniazda USB-B i
    > dopiero stamtąd kablem do komputera.
    > Gniazdko wyjściowe USB-B jest pod portami wejściowymi USB-A, pod spodem,
    > od spodu, obok gniazd wideo. Możesz posłużyć się lusterkiem i latarką,
    > żeby to sprawdzić (zaglądając z góry od tyłu). Może być słabo widoczne,
    > jeśli jest czarne, stąd lepiej oświetlić lusterko latarką.

    Zapisz sobie tego posta i jutro przyjrzę się bardziej. Muszę chyba
    położyć monitor. Wczoraj podświecalam do od dołu latarką i widzialam
    tylko takie chyba do kabla DVI-D.
    Może jakieś gniazdko ma zaślepkę, ale chyba to nie to.
    Sugerujesz podłączenie jeszcze dodatkowo oprócz normalnego kabla VGA
    także kabel USB? Nie mam kabla USB-B . Normalny USB będzie pasował?
    Jutro przyjrzę się na wszystko dokładniej.
    Dzięki.

    --
    animka

  • 22. Data: 2021-06-24 03:45:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-24, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    > także kabel USB? Nie mam kabla USB-B . Normalny USB będzie pasował?
    > Jutro przyjrzę się na wszystko dokładniej.

    Tu masz na tacy.
    https://www.devraco.com/wp-content/uploads/2017/04/9
    6327593-2.jpg
    Skrajne gniazdo po prawej.

    Potrzebujesz takiego kabla:
    https://allegro.pl/oferta/kabel-do-drukarki-skanera-
    usb-a-b-przewod-3m-10240315981

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2021-06-24 12:34:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Jun 2021 22:15:42 +0200, Animka napisał(a):

    > Napisałam, że mam podłączony ten monitor kablem VGA. kablem DVI nie mogę
    > podłączyć, bo w komputerze nie mam wejścia do tego kabla.
    > Zadałam pytanie dlaczego nie działają mi te gniazdka USB w monitorze jak
    > podłączę np pendrive z filmami czy wszystko jedno z czym.
    > Na podstawie odpowiedzi wywnioskowałam, że to są gniazdka do kabli USB,
    > a nie pendrivów czy innych dongli. I tak mi te USB nie są potrzebne, ale
    > zastanawiałam sie dlaczego nie działają.
    > Zastanawia mnie jeszcze to dlaczego nie mogę uśpić komputera. Komputer
    > się wyłącza zamiast usypiać.

    Ale jaja :D

    Nadir, Master - mieliście rację :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 24. Data: 2021-06-24 15:09:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Tu masz na tacy.
> [...]
    Mam ze 3 takie kable. Jeden w drukarce do skanera, drugi w nagrywarce
    DVD, trzeci gdzieś leży.
    Nie mam tylko w komputerze takiego gniazdka jakie jest do skanera w
    drukarce :-(

    --
    animka

  • 25. Data: 2021-06-24 16:01:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Tu masz na tacy.
> [...]
    Mam takie gniazdko jednak w monitorze, sorry. Myślałam, że musi być w
    komputerze.
    Podłożyłam lusterko z drugiej strony pod monitorem i dojrzałam :-)
    Jest obok wtyczki kabla zasilającego. Tylko jednak będę musiała kupić w
    Euro AGD jak tam będę w pobliżu, bo te co mam luzem to mają jednak
    takie małe wtyczuszki. :D Na początku nie pomyślałam, że do tego
    monitora potrzebne są jednak dwa kable.
    Dzięki! Zmobilizowałeś mnie do pogimnastykowania się oraz przeczytania
    jeszcze raz instrukcji z obrazkami.

    --
    animka

  • 26. Data: 2021-06-24 21:06:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To musi mieć związek z Twoją kartą płatniczą.
    Ale bez jej numeru i pinu nic nie poradzimy.
    Podaj też jaki to monitor to Ci zrobimy OBRAZEK GDZIE CO WKŁADAĆ

  • 27. Data: 2021-06-24 21:07:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Co jest nie tak.
    Kiedyś Animka była mądrzejsza i pyskowała ;-)

  • 28. Data: 2021-06-24 21:17:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja pier...

    A kiedyś Animka potrafiła edytować rejestr systemu Windows.

    SERIO

  • 29. Data: 2021-06-24 21:19:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-24-czerwca-2021 o 15:09, Animka pisze:
    > Nie mam tylko w komputerze takiego gniazdka jakie jest do skanera w
    > drukarce:-(

    NIE TYM KOŃCEM NIE TYM KOŃCEM ;-)

  • 30. Data: 2021-06-24 21:20:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-24-czerwca-2021 o 16:01, Animka pisze:
    > Podłożyłam lusterko z drugiej strony pod monitorem i dojrzałam:-)
    > Jest obok wtyczki kabla zasilającego.

    Ale w odbiciu lustrzanym będzie inaczej.
    Może podaj w końcu numer karty i pin. Zrobimy Ci to ZDALNIE ;-)