    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Google Pay/Play
    Date: Tue, 30 Jun 2020 10:19:17 +0200

    W dniu 2020-06-29 o 20:29, sirapacz pisze:
    > nie.
    > google play - tam instalujesz czy kupujesz aplikacje
    > google pay - usługa googla do płacenia (zbliżeniowo czy w sklepach
    > internertowych)

    Dzięki.
    Czyli Widget Google Play zapewne jest jakiś inny.

    > możesz kupić tam muzykę afair
    > lepiej użyć spotify- darmowy plan jest dostatecznie dobry

    Muzyka mnie nie interesuje. Ja po prostu podejrzewałem, że może to ten
    co na mnie ciągle krzyczy (nazwa prawie taka sama - Play kojarzy mi się
    z bawić, ale też grać, więc może ktoś skrócił Muzyka Play do samego
    Play. Zastanawiam się po prostu, czy jak go namierzę w widgetach to może
    będę mógł go do jakiegoś kosza wsadzić i w ten sposób zamknąć.

    > usługi googla raczej są ci potrzebne

    Do czego?

    > i dobrze, ale akurat google play to dla ciebie dość kluczowa sprawa  -

    Tego właśnie nie wiem.
    Co chwilę natykam się na informację, że w iluś tam aplikacjach do
    pobrania ze sklepu Google (ciekawe czy sklep Google to jest to samo co
    Google Play) wykryto złośliwe oprogramowanie i że ileś dziesiąt tysięcy
    użytkowników zostało zainfekowanych.
    Ja nie z tych co lubią dreszczyk adrenaliny - a pobiorę sobie dziś kilka
    aplikacji - ciekawe, czy mnie okradną, czy nie :)

    Wczoraj rozmawiałem z młodym człowiekiem, który mi powiedział, że pół
    roku temu zrobił jakiś jeden błąd i się zorientował, że już jego
    wszystkie kontakty ukradło Google. Więc sobie odpuścił.
    Mi _się_wydaje_, że na razie jeszcze mi się udało i chciałbym aby tak
    było nadal. Według mnie jest nie fair udostępniać komukolwiek namiary
    ludzi których mam w telefonie bez uzyskania od nich na to zgody, ale
    może to są jakieś przesądy starej daty.
    P.G.