  • Data: 2022-01-06 09:55:14
    Temat: Re: GoogleMaps jest żałosny
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2022 o 18:42, K pisze:

    > AmiGo jest fajne do dzialania w tle z GM na AA albo jako overlay na
    > telefonie/tablecie z GM. GM ma chujowe pokrycie jesli chodzi o
    > fotoradary w calej europie, a w DE nie pokazuje ich w ogole. Tak samo
    > GM nie liczy ci na biezaco sredniej predkosci w strefie pomiaru
    > takowej, a AmiGo robi to swietnie.

    Nie próbowałem działania w tle. Wady które ją zdyskwalifikowały u  mnie
    to choćby to że do mojego domu  nie ma dojazdu, czyli to że wg AA nie ma
    żadnej drogi, no i te wielce  wq*ce ciągłe "aktualizowanie" które nic
    nie wnosiło.

    GM zresztą też nie używam. Jak na razie Yanosik w pełni spełnia
    oczekiwania co do nawigacji i jego właśnie używam, oczywiście nie do
    jazdy w terenie, tu używam OSManda z wgranymi mapami UMP, i póki co nie
    widzę lepszych zamienników dla tego tandemu.