  • 1. Data: 2022-01-04 23:53:21
    Temat: GoogleMaps jest żałosny
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Hej,

    Jeździłem sobie na nawigacji wbudowanej aż wprowadzili opłaty. Wbudowana
    ich nie ma i skusiłem się na uruchomienie telefonicznej. No i jadę.
    Prowadzi mnie do drogach gruntowych. Także takich nieprzejezdnych.
    Musiałem po polu jeździć by nie zawisnąć. Trochę pomergowałem z
    wbudowaną i dotarłem gdzie trzeba.

    Siedzę sobie i oglądam ... w nawigacji jest wybrany "rower" :-)
    Pokazywała jakiś kosmiczny czas przejazdu, ale zignorowałem to i nie
    załączając opcji "trasa" tylko od razu "rozpocznij" w wyniku czego nie
    pokazała, że rowerem jadę :-)

    Niestety ... naciąłem oponę na brzegu. Do wyrzucenia. Kolejny wydatek.

    Ale ale ... wczoraj jechałem i już wybrałem samochód. Prowadziła mnie
    podobnymi dróżkami tyle, że już nie gruntowymi :-)

  • 2. Data: 2022-01-05 00:00:59
    Temat: Re: GoogleMaps jest żałosny
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.01.2022 o 23:53, ii pisze:
> [...]
    >
    > Ale ale ... wczoraj jechałem i już wybrałem samochód. Prowadziła mnie
    > podobnymi dróżkami tyle, że już nie gruntowymi :-)

    Bokurwa jesteś z serii tych niedojebów co nie ogarniajo całego ekranu a
    tylko pizde widzo w tułowiu :D Proste?

    Miej pretensje do siebie, że nie ogarniasz a nie zawalaj winy na GM :D

    Mam podać pszykład? Ok Zamawiasz picce i nie dopowiedziałes że chcesz
    mieć pieczarki. Nokurwa nie ma pieczarek :]

    Jasie zastanawiam czasem jak takie ludziny w ogóle jeszcze żyjo!

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2022-01-05 00:44:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.01.2022 o 00:00, LordBluzg(R) pisze:

    > Bokurwa jesteś z serii tych niedojebów co nie ogarniajo całego ekranu a
    > tylko pizde widzo w tułowiu :D Proste?

    W piście to ty masz rower a na ekranie go nie ma.

    > Miej pretensje do siebie, że nie ogarniasz a nie zawalaj winy na GM :D

    Nosz co za syf

    > Mam podać pszykład? Ok Zamawiasz picce i nie dopowiedziałes że chcesz
    > mieć pieczarki. Nokurwa nie ma pieczarek :]

    Chyba nigdy piccy nie zamawiaueś, kaszda ma pietrzarki.

    > Jasie zastanawiam czasem jak takie ludziny w ogóle jeszcze  żyjo!

    Lekko, łatwo i przyjemnie :-)

  • 4. Data: 2022-01-05 11:02:58
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/01/2022 23:44, ii wrote:

    > W piście to ty masz rower a na ekranie go nie ma.

    Moja zona pierdoli podobne glupoty, ze tam nie bylo roweru albo nie
    miala ustawionej pieszej nawigacji i ogolnie to wina telefonu albo
    jeszcze lepiej moja bo ja jej taki telefon doradzilem.

    Jak nie mialem Android Auto to zawsze na ekranie bylo widac jaki tryb
    jest ustawiony. W AA na samochodowym wyswietlaczu nie ma takiej potrzeby
    bo zawsze jest ustawione poprawnie.

  • 5. Data: 2022-01-05 11:57:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.01.2022 o 11:02, K pisze:

> [...]
    >
    > Jak nie mialem Android Auto to zawsze na ekranie bylo widac jaki tryb
    > jest ustawiony. W AA na samochodowym wyswietlaczu nie ma takiej potrzeby

    Icek w poprzednim użyciu GM jechał rowerem albo walił z buta i zapomniał
    przestawić. No, niedojeb :]
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 6. Data: 2022-01-05 13:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ii i...@o...invalid ...

> [...]
    >
    > Ale ale ... wczoraj jechałem i już wybrałem samochód. Prowadziła
    > mnie podobnymi dróżkami tyle, że już nie gruntowymi :-)

    Ja nawigacje googla chwale. Ale niestety zdarza jej sie wyprowdzic na
    jakas droge gruntowa chociaz w porownaniu z kilkoma lat wtecz -
    sporadycznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 7. Data: 2022-01-05 14:14:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-01-2022 o 13:59, Budzik pisze:

    > Ja nawigacje googla chwale.

    Bo masz żadne wymagania....

  • 8. Data: 2022-01-05 15:14:40
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-01-04 o 23:53, ii pisze:
> [...]
    >
    > Ale ale ... wczoraj jechałem i już wybrałem samochód. Prowadziła mnie
    > podobnymi dróżkami tyle, że już nie gruntowymi :-)

    Spróbuj Automapę - można tam ustawić sporo parametrów, w tym jazdy po
    różnych kategoriach dróg. Jak gdzies jadę z bardziej skomplikowanymi
    parametrami (drogi, punkty pośrednie), to korzystam właśnie z AM. Można
    wykupić nawet tylko na kilka dni, a pierwsza instalacja na miesiąc jest
    bezpłatna.
    T.

  • 9. Data: 2022-01-05 15:43:35
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 5.01.2022 o 15:14, T. napisał:

> [...]
    > parametrami (drogi, punkty pośrednie), to korzystam właśnie z AM. Można
    > wykupić nawet tylko na kilka dni, a pierwsza instalacja na miesiąc jest

    GoogleMaps to jest takie pińcetplus w samochodzie dla suwerena:
    "dajo, to biere i wio". No i jedzie. W buraki. Pastewne. Niezależnej
    i samorządnej nawigacji w samochodzie to nie zastąpi. AM górą.

  • 10. Data: 2022-01-05 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Bo masz żadne wymagania....

    ;-D
    To jest oczywiście mozliwe ze wynika to z faktu iz innej, lepszej nie
    znam.

    Dla mnie zajebista jest jednak rzecz:
    - ok google prowadz do xxxx

    Jezeli potrzebuje zrobić taka operacje kilka razy dziennie to
    wspomnienie o wpisywaniu z klawiatury przysparza o dreszcze.
    A jak sobie przypomne sposób wybierania w tym navi co gadal Hołowczyc?
    (automapa?)...

    No i druga - informacja o korkach ale to juz pewnie maja wszyscy?

    Ale teraz to sie pewnie mocno pozmieniało?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,