  • Data: 2009-08-13 16:59:44
    Temat: Re: Graniczna predko?ae machania LPT
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Micha? Lankosz wrote:
    > Nie wiem, czy Ci pomoge. Ja próbowa?em w drug? strone, to znaczy
    > przyjmowanie równolegle danych w przerwaniu (od /ACK). Na 'oko' wysz?o mi
    > 400-450kHz. Prosty program w Turbo Pascalu 6.0 pod DOSem, Celeron 1GHz,
    > p?yta DFI CA-64.

    Mnie tu zastanawia, czy nowe zintegrowane chipsety I/O na nowoczesnych
    płytach głównych w ogóle ktoś projektuje pod tym kątem. Może po prostu
    to ograniczenie badziewnego hardware które haltuje CPU na czas dostępu?

    Przyznaje bez bicia, że nie mam DOSa zeby to w tej chwili sprawdzić pod
    nim. Moe rzeczywiście Linux sam z siebie ma spory narzut.