  • Data: 2021-11-18 10:23:43
    Temat: Re: Green Lantern :)
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-11-17 o 23:46, LordBluzg(R) pisze:

    > Jakiś czas temu, poruszałem na grupie temat free energy. Generalnie zero
    > odzewu było i pokazywanie alternatora który zasila silnik a ten zasila
    > alternator :D
    >
    > Ciekawi mnie Wasze zdanie na temat tego projektu:
    >
    > https://youtu.be/ZmP_Y0Le6Wg (są napisy dla rusofobów)
    Dwie rzeczy, 30" widać dwa druty czarne (w domyśle 230AC) potem zasilacz
    1'23" a on sobie potem spokojnie to miejsce dotyka obracając płytką. To
    mi już wystarczyło żeby nie oglądać dalej, szkoda czasu.
    Tam żadne istotne napięcie nie wychodzi, aku ma ukryte w metalowej
    puszce a potem jakiś pseudogenerator i prostowniki na płytce.

    > Projekt + linki do replik i forum:
    Nie ma sensu nawet tam zaglądać.

    --
    Janusz