  • 1. Data: 2021-11-17 23:46:27
    Temat: Green Lantern :)
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    Jakiś czas temu, poruszałem na grupie temat free energy. Generalnie zero
    odzewu było i pokazywanie alternatora który zasila silnik a ten zasila
    alternator :D

    Ciekawi mnie Wasze zdanie na temat tego projektu:

    https://youtu.be/ZmP_Y0Le6Wg (są napisy dla rusofobów)

    Projekt + linki do replik i forum:

    https://96kw.blogspot.com/2015/07/akula0083-30w.html (można
    przetłumaczyć bez problemu)

    Zbieram klamoty i w wolnej chwili chcę dokonać... w zimowe wieczory.

    Proszę napierać, dlaczego miałoby to nie działać?

    Zasada działania? Jest w opisach.

    Keyword do YT: (Akula latnern)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 2. Data: 2021-11-18 10:23:43
    Temat: Re: Green Lantern :)
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-17 o 23:46, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > alternator :D
    >
    > Ciekawi mnie Wasze zdanie na temat tego projektu:

    Dwie rzeczy, 30" widać dwa druty czarne (w domyśle 230AC) potem zasilacz
    1'23" a on sobie potem spokojnie to miejsce dotyka obracając płytką. To
    mi już wystarczyło żeby nie oglądać dalej, szkoda czasu.
    Tam żadne istotne napięcie nie wychodzi, aku ma ukryte w metalowej
    puszce a potem jakiś pseudogenerator i prostowniki na płytce.

    > Projekt + linki do replik i forum:
    Nie ma sensu nawet tam zaglądać.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2021-11-18 10:36:09
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.11.2021 o 10:23, Janusz pisze:

    > Dwie rzeczy, 30" widać dwa druty czarne (w domyśle 230AC) potem zasilacz
    > 1'23" a on sobie potem spokojnie to miejsce dotyka obracając płytką. To
    > mi już wystarczyło żeby nie oglądać dalej, szkoda czasu.

    Heh, właśnie dalej na filmie jest odpowiedź na Twoje pytanie ale wolałeś
    jej nie obejrzeć :D

    > Tam żadne istotne napięcie nie wychodzi, aku ma ukryte w metalowej
    > puszce a potem jakiś pseudogenerator i prostowniki na płytce.

    No własnie nie :D

    > Nie ma sensu nawet tam zaglądać.

    Też mi się podoba takie podejście :D no i oczywiście można wtedy sobie
    podyskutować, kiedy nie przejrzy się materiału :D

    Zawsze mnie zastanawiało, dlaczego ludzie wierzą w rzeczy których nie
    widzieli (anioły, diabły, bogowie) a nie wierzą w UFO-ludki :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 4. Data: 2021-11-18 10:37:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2021 23:46:27 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Proszę napierać, dlaczego miałoby to nie działać?

    Człowieku, dałbyś spokój. Gość nie pokazał schematu więc nie ma nad czym
    dyskutować. A poza tym, w normalnym ludzkim otoczeniu nie występują pola
    niosące energię o takiej gęstości energii na jednostkę objętości by dało
    się zaświecić choćby malutką diodę. Jak dioda świeci - masz ewidentne
    oszustwo.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2021-11-18 10:43:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    niosące energię o takiej gęstości energii na jednostkę objętości by dało
    się zaświecić choćby malutką diodę. Jak dioda świeci - masz ewidentne
    oszustwo. Free energy nie istnieje.

    PS. Oczywiście poza światłem słonecznym i wiatrem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2021-11-18 14:21:08
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > oszustwo. Free energy nie istnieje.
    >
    > PS. Oczywiście poza światłem słonecznym i wiatrem.

    Chyba, że jesteś blisko mocnego nadajnika AM/FM ;)

    Avast.

  • 7. Data: 2021-11-18 14:50:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2021 14:21:08 +0100, sirapacz napisał(a):

    > Chyba, że jesteś blisko mocnego nadajnika AM/FM ;)

    No właśnie, to samo miałem napisać.
    W szkole średniej "z powietrza" zaświecaliśmy żarówki. Co prawda takie
    wielkości choinkowych - może kilkuwatowe - ale na tyle mocno świeciły, że
    spokojnie dało się czytać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2021-11-18 15:19:10
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-11-18 10:36, LordBluzg(R) wrote:
    (ciap)
    > Zawsze mnie zastanawiało, dlaczego ludzie wierzą w rzeczy których nie
    > widzieli (anioły, diabły, bogowie) a nie wierzą w UFO-ludki :D

    TO NIE MA UFOLUDKÓW?!

    :-(

    Włodek

  • 9. Data: 2021-11-18 15:28:47
    Od: a...@m...uni.wroc.pl

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
    > Dnia Wed, 17 Nov 2021 23:46:27 +0100, LordBluzg? napisa?(a):

    > Cz?owieku, da?by? spok?j. Go?? nie pokaza? schematu wi?c nie ma nad czym
    > dyskutowa?. A poza tym, w normalnym ludzkim otoczeniu nie wyst?puj? pola
    > nios?ce energi? o takiej g?sto?ci energii na jednostk? obj?to?ci by da?o
    > si? za?wieci? cho?by malutk? diod?. Jak dioda ?wieci - masz ewidentne
    > oszustwo. Free energy nie istnieje.

    Hmm, podlacz jedna nozke LED-a do zasilania PC, do drugiej daj
    1-2 m przewodu. U mnie to wystarcza zeby LED slabo swiecil.
    Nic tym nie oswitlisz, ale widac ze stuktura LED-a swieci.

    Oczywiscie ktos w koncu musi zaplacic za zuzyta energie,
    ale "pola niosace energie do zaswiecenia LED-a" ewidentnie
    wystepuja...

    --
    Waldek Hebisch

  • 10. Data: 2021-11-18 16:14:38
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    > alternator :D
    >
    > Ciekawi mnie Wasze zdanie na temat tego projektu:

    Głupotki Jankosiu ustawione pod "oglądalność&klikalność".

    http://cleanenergywiki.org/index.php?title=Main_Page

    Niedawno odkryłem dawno temu odkryty półprzewodnik. Cu2O.
    I widzę jak na internetach ludkowie prażą na kuchenkach laminaty
    utleniając powierzchnię. Jakieś mV idzie z tego uzyskać, łącząc szeregowo pewnie
    więcej.
    Kto by pomyślał? 100 lat temu robili z tego diody.