    From: a...@m...uni.wroc.pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Green Lantern :)
    Date: Thu, 18 Nov 2021 14:28:47 +0000 (UTC)

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
    > Dnia Wed, 17 Nov 2021 23:46:27 +0100, LordBluzg? napisa?(a):

    > Cz?owieku, da?by? spok?j. Go?? nie pokaza? schematu wi?c nie ma nad czym
    > dyskutowa?. A poza tym, w normalnym ludzkim otoczeniu nie wyst?puj? pola
    > nios?ce energi? o takiej g?sto?ci energii na jednostk? obj?to?ci by da?o
    > si? za?wieci? cho?by malutk? diod?. Jak dioda ?wieci - masz ewidentne
    > oszustwo. Free energy nie istnieje.

    Hmm, podlacz jedna nozke LED-a do zasilania PC, do drugiej daj
    1-2 m przewodu. U mnie to wystarcza zeby LED slabo swiecil.
    Nic tym nie oswitlisz, ale widac ze stuktura LED-a swieci.

    Oczywiscie ktos w koncu musi zaplacic za zuzyta energie,
    ale "pola niosace energie do zaswiecenia LED-a" ewidentnie
    wystepuja...

    --
    Waldek Hebisch