    From: a...@p...com
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Green Lantern :)
    Date: Thu, 06 Jan 2022 00:02:11 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 5 Jan 2022 14:32:40 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość
    <f6e1ea68-ffa8-4eba-a3a2-271be048dc86n@googlegroups.
    com>
    od alojzy nieborak <a...@g...com> :

    >Też kiedyś wklejałem linki od tego gościa. Aparaty foto z tamtych lat miały taką
    rozdzielczość.
    >https://youtu.be/Tm4SZT0r5bc 2013
    >https://youtu.be/0kP_qfbSf-E 2017

    No coś widać, ale teardown we własnym zakresie by się przydał,
    ewentualnie zdjąć to śmigło-drygło i czekać na efekty, jak nic się nie
    stanie, to albo ma zabezpieczenie(w co wątpię gorąco) albo dupa nie
    perpetuum.

    Jeśli to perpetuum, to mniej więcej tak się zachowa, jak suszarka mr
    Photona:
    https://youtu.be/FxV_Y1lhdaI?t=191

    >Warto gościa obserwować:)

    Nie warto, chyba, że dla rozśmieszenia do łez.

    >https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?d
    ocId=WO2009019001
    >https://worldwide.espacenet.com/patent/search/famil
    y/039777853/publication/WO2009019001A2?q=WO200901900
    1

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur