  • Data: 2022-06-28 20:03:37
    Temat: Re: HDD -- błąd
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 62bb396a$0$565$6...@n...neostrada.pl

    > I oto jest -- jak było!!! Po restarcie partycja nie dostała literki,
    > choć była odkryta a po nadaniu literki pod pracującym WXP została
    > uchwycona masą okołosystemowych programów...

    > Partycja, której niedawno nie było -- postawiłem ją od nowa,
    > sformatowałem i wgrałem tam pliki, które są kopią karty
    > pamięci Redmi Note 9 pro... Plik po pliku...

    > Zero przeszłości!!! Nowa partycja jest tak traktowana!

    Sukces!!! -- ale nie mój! Już każdy z 4 WXP chwyta tę partycję.
    I najwyraźniej tylko tę!!! -- sprawdziłem wyrywkowo...

    Partycję można ukryć, laptop przebootować pod WXP i skasować...
    Można od razu przebootować na 64W10 i skasować...

    ALE POZOSTAJE PYTANIE -- dlaczego ta akurat partycja,
    choćby tworzona od nowa, która nigdy wcześniej nie
    istniała -- jest tak łapczywie ;) chwytana...

    BTW -- różne WXP różnie ją chwytają.
    Przykładowo WXP_B nie chwyta grafiką, ale:
    - OE
    - Explorer
    - svchost
    - System (tu chadza o wirtualne napędy -- oczywista obrazków płyt nie ma tej
    partycji)
    - tClock (to zegarek synchronizujący czas ze światem)
    - zlClient (to ogniościanka)

    Na tej partycji nie ma niczego ciekawego z punktu widzenia Windows!!!
    Skopiowana karta pamięci Redmi Note 9 pro...
    Skopiowana cała partycja exFAT, później przepisana plik po pliku na
    NTFS, później różnie (i jako partycja, i plik po pliku) kopiowana...

    -=-

    Tak wygląda postęp M$:
    - zupełny koszmar DOSa
    - droga przez mękę do sukcesu WXP
    - bezproblemowe życie W10

    -=-

    - Po co to piszesz?
    - Bo chcę podlizać się Gatesowi.
    - I co?
    - Myślę, że Gates mnie przeczyta i pomoże mi.
    - Poważnie myślisz, że pomoże ci czyjeś czytanie? ;)

    -=-

    Oczywiście o żadnym trzymaniu tej partycji pod 64W10 nie ma mowy!!!!

    -=-

    Wiem z mego własnego doświadczenia, że jeśli WXP uweźmie się na jakąś
    partycję -- trudna sprawa, ale specjalnie na potrzeby osoby, która
    mówi o możliwości czyszczenia przeszłości -- sprawdziłem i napisałem...

    Dla 3 WXP ta partycja pojawia się tak samo, jak partycja podczepiona
    via USB... (pod jednym WXP była: utworzona, sformatowana, nazwana
    i zapisana; dla innych WXP tego laptopa -- jest ona nowa)

    Różne litery, różne sygnatury partycji itd...

    -=-

    I to już jest koniec!!!
    (partycję skasuję i postawię kolejny raz -- pod 64W10; może nieco
    poprzesuwam inne, by ta nie trafiła dokładnie w to samo miejsce na dysku...

    Mogę jeszcze zbootować z USB -- i najnowszym (czy niemal najnowszym)
    AOMEI to i owo poprawić... Mogę nawet z obrazka zawierającego
    ,,autonomiczny'' AOMEI, leżącego na dysku, który będę obrabiał,
    ale tu niestety też pojawi się problem literaturowy -- jedna
    z partycji otrzyma literę C... I nawet nie zdołam jej wówczas ukryć...

    Polecam AOMEI -- choć nie ukrywa partycji bez zdejmowania
    literki i czasami ,,poprawia'' ;) bez uprzedzenia...

    --