  • 11. Data: 2009-03-04 20:02:13
    Temat: Re: HTC s 710
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ToMasz wrote:
    > tylko ze totalcmd kosztuje 139zł netto (teraz wszyscy buchnęli śmiechem
    > - kto ma TC zarejestrowane na siebie)

    Ja mam ;P

    > Sam moge potwierdizc ze TC jest
    > best, ale poco do zabicia muchy używac armaty. Bo wygodna? na taki
    > argument nic nie poradze...

    Ba, i wygodna jest tylko dla tych, co wywodzą się z DOSa i epoki Nortona
    commandera, albo Unix i Midnight Commandera. Większość współczesnych
    naumiała się jednak Explorera i... ja ich nie rozumiem, ale dają sobie
    dobrze radę.

    Jakub

  • 12. Data: 2009-03-04 20:18:07
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "ToMasz", dnia 04-03-2009 o godzinie 20:42:18 w wiadomości
    <news:gomko2$fbb$1@news.interia.pl> napisał/a:

> [...]
    > - kto ma TC zarejestrowane na siebie) Sam moge potwierdizc ze TC jest
    > best, ale poco do zabicia muchy używac armaty. Bo wygodna? na taki

    Był czas, że kosztował 80 zł :). Co do wygody to każdy ma swoje
    przyzwyczajenia i dla mnie tak jest najszybciej, ale ja to na norton
    commanderze się wychowałem :)

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 13. Data: 2009-03-04 20:34:24
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Za duży skrót myślowy. jak masz twój szwajcarski telefon jesteś w
    > szwajcarii i masz Twoją szwajcarską karte, to spam masz dostawac po
    > rumuńsku?

    Moj blad:) moglem dopisac ze jestem w Pl i mam Polska karte sim -sam aparat
    jest ze szwajcarii:)

  • 14. Data: 2009-03-04 22:02:39
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Tomek C pisze:

    > Był czas, że kosztował 80 zł :). Co do wygody to każdy ma swoje
    > przyzwyczajenia i dla mnie tak jest najszybciej, ale ja to na norton
    > commanderze się wychowałem :)

    a ja sie wychowałem na dOpusie, a teraz mam Krusadera (mocha ftp na WM)
    i niemam active synca!!!! :)

  • 15. Data: 2009-03-05 14:18:08
    Od: Toworek <T...@0...com>

    Tomek C pisze:
    > Active Sync plus wtyczka WinCE do Total Commandera:
    > http://totalcmd.pl/download/wfx/ext/WinCE IMHO nie ma nic lepszego

    jest lepszy, darmowy FAR Manader z pluginem do obsługi activesynca. Ale FAR jest dla
    ludzi, którzy pamietają co to był norton commander i potrafią obsłużyć komputer bez
    użycia
    myszki, więc nie każdemu sięspodoba.

  • 16. Data: 2009-03-05 22:50:52
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Toworek" <T...@0...com> napisał w wiadomości

    > potrafią obsłużyć komputer bez użycia
    > myszki, więc nie każdemu sięspodoba.

    Troszke sie pomylisles :)
    Nie potrafia obsluzyc, tylko potrafia sie posluzyc komputerem bez uzycia
    myszki :)

    Jakos te nowe myszkowe pokolenia chcialy by nadmiernie sluzyc blaszanemu
    bostwu ktore w zalozeniu mialo sluzyc nam :)

    pozdrawiam, leszek

  • 17. Data: 2009-03-07 15:40:05
    Od: JohnyK <j...@m...to>

    Dnia 2009-03-03, o godz. 17:53:02
    "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Dostalem dzis to co w topicu:) jednakze mam dwa pytania .. gdzie w
    > necie dostane oprogramowanie aby umozliwic komunikacje samrta z
    > PC ?strona producenta biedna jest :(.... i drugie..wyczytalem gdzies
    ActiveSync ze strony MS
    ,
    > ze mozna podlaczyc do niego sluchawki,tylko nie widze zadnego ( poza
    > usb ) wyjsciem na sluchawki ?... wiec gdzie je podlaczyc skoro tylko
    > jest usb ?
    Do USB
    --
    JohnyK