    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: HTML5 - jak zorganizować drag and drop?
    Date: Mon, 17 Feb 2014 10:21:51 +0100

    W dniu 2014-02-17 01:09, Borys Pogoreło pisze:

    > Jakieś 40KB po potraktowaniu gzipem, więc nie ma dramatu. Chce się jeszcze
    > komuś rzeźbić takie rzeczy w "gołym" JS mając do dyspozycji frameworki?

    Tak przy okazji: korzystałem niegdyś z frameworku oferowanego przez
    Adobe. Do dziś muszę poprawiać serwisy WWW gdyż IE11, czy najmnowszy
    Chrome traktowany jest przez nie jako Netscape. Dlatego osobiście wolę
    wykorzystać własne biblioteki. Wspomniany drag and drop zrealizowałem w
    100 liniach kodu licząc puste linie, linie w których jest 1 znak np.
    nawias oraz komentarze do kodu.

    Marek