  • Data: 2009-04-30 14:35:34
    Temat: Re: Hamownia w Warszawie lub okolicach? [OT]
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:

    > Moja pamiec jest krotka, ale czy Ty aby nie sprzedawales tej
    > erjedynki i przy okazji nie marudziles ze nikt nie chce z duza iloscia
    > dodatkow ?
    >
    > pozdr
    > newrom

    Rajt! Stwierdzilem ze zostawiam ja sobie i wkladam kolejne dodatki (pod
    siebie) ;) Jak ktos bedzie chcial to ja kupi, jak nie, to nie bede
    narzekal bo mi sie ze sprzedaza specjalnie nie pali i postoi sobie
    jeszcze w monster garage a ja moze od czasu do czasu nia polatam wokol
    komina jak bedzie czas wolny :]

    Nie mam Power Commandera niestety, swoj "stary" wyscigowy PC3r
    sprzedalem a teraz na nowy slabszy USB poczekam tydzien... Glupota nie
    boli ale z kasy wyskoczyc trzeba ;) Wlasnie przyjechalem z hamowni -
    pokazalo wzrost mocy o caly 1KM (jeden k.... JEDEN KON) po zmianie
    wydechu na pelny uklad Microna - Serpent Hydratech . Za to moment wzrosl
    z 95,7Nm @ 8640 rpm na 96,1Nm przy 7700 rpm, w sumie jeszcze nizej jest
    mocniejsza i super bo to sie bardziej przydaje niz KM. Teraz poczekam na
    PC3 i zrobie ostatni test oraz ustawie mape na hamowni.

    Wniosek jaki mi sie nasuwa po calych tych zabawach z hamownia i
    wydechami - lepiej zalozyc sama sportowa koncowke tlumika i sie cieszyc
    "z dzwieku" a zaoszczedzone pieniadze przebimbac gdzies na wakacyjne
    podroze na motocyklu ;)

    Pzdr
    PS: Przy okazji wymienilem od razu olej z filtrem, plyn hamulcowy i
    chlodniczy. A niech ma nowe na lato ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)