eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHandlarz płakał jak spawał › Re: Handlarz płakał jak spawał
  • X-Received: by 2002:a25:c052:: with SMTP id c79mr6418212ybf.23.1593189753954; Fri, 26
    Jun 2020 09:42:33 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:c052:: with SMTP id c79mr6418212ybf.23.1593189753954; Fri, 26
    Jun 2020 09:42:33 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!n
    ews-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegrou
    ps.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 26 Jun 2020 09:42:33 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5ef61397$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=88.135.178.238;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 88.135.178.238
    References: <5ef4e447$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <rd4f5o$1oiv$1@gioia.aioe.org>
    <5ef5da72$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <rd4qk1$16cj$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <p...@4...com>
    <5ef61397$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Handlarz płakał jak spawał
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Fri, 26 Jun 2020 16:42:34 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2680544
    [ ukryj nagłówki ]

    On Friday, June 26, 2020 at 5:26:17 PM UTC+2, RadoslawF wrote:

    > > Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.
    >
    > Wbrew pozorom często jest.
    > Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
    > poprawne połączenie/zespawanie.

    Kilka lat temu bylem na wyjezdzie z gosciem, ktory programuje/ustawia roboty do
    spawania karoserii w fabrykach, w wolnym czasie troche o tym opowiadal. Twierdzil, ze
    w obecnych pojazdach nie da sie takich rzeczy porzadnie naprawic, tzn. nie ma to
    zadnego sensu ekonomicznego. Tam jest zazwyczaj cienka blacha + jakies tworzywa
    (czyli tak na prawde material kompozytowy), fabrycznie jest toto po spawaniu
    nakladane gdzies od srodka i laduje w piecu, gdzie sie podgrzewa i twardnieje...
    Blacharz jak pospawa prawidlowo blachy, to polaczenie ma ulamek wytrzymalosci
    oryginalnej. Uzycie takiego samego materialu nie wchodzi w gre, bo pomijajac
    wydlupanie starego wymaga wygrzania, czyli na poczatek wymontowania praktycznie
    wszystkiego w okolicy... Wg niego przekoszony dach, zlamany slupek itp to oznacza
    pojazd na zlom...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: