    Subject: Re: Harmonizer sieciowy
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 22 Jul 2021 01:23:27 +0200

    W dniu 22.07.2021 o 00:54, yabba pisze:

    > Poprostu wyprzedasz swoją epokę.

    Doceniam żonę...bo zająłem się działką i produkcją warzyw/owoców
    (nokurwa mnie rozpiera energia) a ona, ona, ona, cóż biedna robić ma,
    nad kuchnią pochylona i śmieje się ha, ha...ale zaprawia/zapierdala.
    Dokąd mi sezon nie zaniknie to mam co doglądać w zbiorach.

    Problemy z horyzontem zdarzeń i kwarkami jak i wykorzystaniem rezonansu
    ziemi czy też obwodów elektromagnetycznych włącznie z antygrawitacją
    odłożyłem na długie zimowe wieczory, kiedy będę się delektował własnym
    winem, które zaprocentuje następnymi pomysłami. Może kiedyś prześlę
    wiadomość ale obawiam się że dotrze do ziemian za kilka mln lat.
    Muszę się jednak streszczać bo właśnie wymyślono
    https://whatsnext.pl/powstal-programowalny-plynny-me
    tal-o-zmiennym-ksztalcie/
    i czuję problemy :D

    --