  • Data: 2020-08-19 18:13:19
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rhje71$462$3$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 19-08-2020 o 08:50, J.F. pisze:

    >Nie skończy się - co najwyżej będę musiał lekko odbic z pierowotnej
    >trasy.
    >A w najgorszym przypadku - przerwa na godzinę przy nabliższym domu i
    >po kłopocie.

    pozwola naladowac ?

    Ale teraz z autostrad i ekspresowek nie da sie zjechac do najblizszego
    domu, moze byc potrzebne ze 20-40 km :-)

    >Tak jest.

    >Akurat na tej trasie nie, ale w razie problemów mogę zmienić trasę na
    >taką, gdzie ich wystarczająco

    >Realnie koło 250.
    >W teorii nawet 300, zwłaszcza po drogach wojewódzkich.

    >Bardzo.
    >Nie ma już takich aut.
    >Nawet Leafem I przejechałbym 200 km latem.

    Zaraz zaraz - moze i bys przejechal 200, 250 czy nawet 300, ale po
    polowie zaczynasz sie rozgladac za ladowarka, bo musi jeszcze pradu
    starczyc na dojazd do nastepnych w razie pecha.
    Wiec co ile ładujesz - co 150 km ?

    J.