eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaHonda - dziwne okablowanie przekaznika rozrusznika › Re: Honda - dziwne okablowanie przekaznika rozrusznika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Jd." <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda - dziwne okablowanie przekaznika rozrusznika
    Date: Sat, 25 Apr 2009 14:16:31 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <gsuvga$joi$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <g...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ab11.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1240662346 20242 80.53.159.11 (25 Apr 2009
    12:25:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Apr 2009 12:25:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 090425-0, 2009-04-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:562407 pl.misc.samochody:2168741
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:gsubfd.3m4.0@poczta.onet.pl...
    >
    > Okazuje się, że w hondzie accord ten układ okablowania jest rozwiązany
    > zupełnie innaczej, moim zdaniem bardzo dziwnie.

    Przekaźnik pośredniczący występuje tylko w części obecnie produkowanych
    samochodów.

    > Popatrzcie na
    > schemat: http://www.voila.pl/145/xnkew/index.php?get=1&f=1
    > Biało-czarny (BLK-WHT) przewód zasila nie tylko cewkę przekaźnika
    > ale również jego własne styki! W efekcie przez stacyjkę płynie duży
    > prąd elektromagnesu załączającego rozrusznik (kontakt S rozrusznika).
    >
    > Dlaczego tak dziwnie to jest zaprojektowane? Dlaczego przez stacyjkę
    > puszczają duży prąd i dopuszczają takie iskrzenie styków w przekaźniku?
    > Ja nie widzę zalet takiego rozwiązania w stosunku do tego z toyoty
    > a wręcz same wady...
    >
    > Co o tym myślicie?

    Jedynym celem zastosowania tego przekaźnika jest obsłużenie blokady
    rozrusznika przy nie wciśniętym sprzęgle, która zapewne występuje tylko w
    wersji z automatyczną skrzynią biegów. Wersje manulane prawdopodobnie w
    ogóle nie mają tego przekaźnika, a stacyjka jest w obydwu rozwiazaniach taka
    sama.


    > Bo ja mam ochotę przerobić to okablowanie w taki deseń:
    > http://www.voila.pl/145/xnkew/index.php?get=1&f=2


    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl
    ==========###-###-###-###==============



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: