    Subject: Re: Huawai i/lub Android Open Source Project
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Date: Wed, 1 Jul 2020 12:16:36 +0200

    W dniu 24.06.2020 o 15:51, mrvtktjv pisze:
    > Aktualnie używam LineageOS na mniej (wręcz - mało) popularnym Sony
    > Xperia XZ1 Compact.
    To ja tez dorzuce swoje pytanie. Jak sie sprawa przedstawia jesli chodzi
    o aplikacje korzystajace z apek Google. PRzykladowo jakdojade
    (korzystaja z map google), albo jakies apki ktore wymuszaja uzycie
    wiekszej dokladnosci GPSa, tak jak ostatnio to zrobil jakdojade.

    Wiem, ze jest jakas opensourcowa paczka apek google, ale jak to sie
    sprawuje?

    Co do wymuszania tej wiekszej dokladnosci GPSa co sie wiaze z wysylaniem
    lokalizacji do google, to z tego co czytalem, mozna uzywac jakis
    zastepczych narzedzi (np od mozilli), ale jak to sie sprawuje i czy
    rzeczywiscie dane nie ida nigdzie poza telefon. Zakladajac, ze korzystam
    z jakis narzedzi offline.

    Jak wyglada sprawa z ewentualnym przywroceniem oryginalnego softu od
    producenta? Sa jakies problemy?

    Jestem zielony w tym temacie, wiec czekam na wszelkie odpowiedzi.