-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
anger.ac.uk!not-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hybrydy plug-in
Date: Fri, 12 Feb 2021 16:58:29 +0000
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <s06c3l$vl3$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <rvod1o$v8k$1$Cav@news.chmurka.net>
<rvqurd$hev$1$horizn@news.chmurka.net> <k...@m...org>
<s05nse$j9o$1$horizn@news.chmurka.net> <y2l5ja6rz4uo$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 12 Feb 2021 16:58:29 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="32419";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
Content-Language: en-GB
In-Reply-To: <y2l5ja6rz4uo$.dlg@myjk.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2691268
[ ukryj nagłówki ]On 12/02/2021 13:34, Myjk wrote:
> Fri, 12 Feb 2021 11:13:18 +0000, K
>
>> Pewnie glownie przez box na dachu, ale przy tej masie i aerodynamice
>> auta to nie tak najgorzej.
>
> Box był na obydwu samochodach -- JEDEN I TEN SAM i na TYCH SAMYCH belkach.
>
>> Nie o chodzilo mi to, chociaz sam jak wjezdzam na autostrade to zapinam
>> tempomat na 14-150kmh i tak jade do kolejnego postoju.
>
> Oczywiście, ale trzeba do autostrady dojechać, na samej autostradzie też
> się nei da jechać ciągle z taką prędkością, a co więcej dla WIĘKSZOŚCI
> podróż autostradą to wyjątki od reguły. Więc po co takie założenie
> przyjmować?
>
Wlasnie po to, ze wszelkie "testy" hybryd sprytnie omijaja kwestie
podrozowania poza miastem. Jesli zalozymy, ze hybryda czy elektryk jest
tylko do miasta to tak, owszem nic sie z nimi nie moze rownac.
>> Chodzilo mi o to jak fanboje i producenci hybryd probuja zaklinac
>> rzeczywistosc jak to ich hybrydy malo pala. Wszystko oparte na jakichs
>> dziwnych zalozeniach.
>
> Dostałeś moje założenia, (P)HEV pali mniej niż ICE w tych samych warunkach
> do momentu gdy silnik spalinowy nie osiagnie takiej samej sprawności (czyli
> właśnie TYLKO na autostradach przy prędkościach >140/h). Ale życie nie
> składa się tylko i wyłącznie z jazdy po autostradzie, zresztą i na samej
> autostradzie są dohamowania -- wtedy (P)HEV odzyskuje energię, ICE jej
> tylko nie traci. Przy przyśpieszaniu zaś, wspomagany elektrykiem ICE, ma
> znowu lepsza sprawność itd. No ale, jak to powiadasz, fanboje smrodów
> spalinowych, nie mogą tego przyjąć do wiadomości i uparcie zaklinają
> rzeczywistość.
>
No wlasnie jedni jezdza na krotkich dystansach po miescie i od wielkiego
dzwona po autostradach, a inni wrecz odwrotnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.21 19:17 J.F.
- 12.02.21 19:25 J.F.
- 12.02.21 19:44 Myjk
- 12.02.21 20:30 J.F.
- 12.02.21 21:16 J.F.
- 12.02.21 22:59 Cavallino
- 12.02.21 23:02 Cavallino
- 12.02.21 23:21 Myjk
- 12.02.21 23:21 Myjk
- 13.02.21 20:58 Cavallino
- 13.02.21 23:06 Myjk
- 13.02.21 23:22 Myjk
- 15.02.21 15:50 J.F.
- 15.02.21 15:51 J.F.
- 15.02.21 17:14 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=