  • 1. Data: 2010-01-01 17:00:36
    Temat: Re: I nie dostosowal....
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:
    (...)
    > Argumenty podałem już kilkukrotnie, jeśli ich nie rozumiesz, to nic na to
    > nie poradzę.

    Rozumiem, że skoro podałeś własne, to są one jedyne właściwe, ponieważ
    objawione?

    > Zasad zachowania (nie "wychowania") w to nie mieszaj.

    Niby dlaczego? Zachowujesz się zupełnie jak mały złośliwy usenetowy
    gówniarz. Mogę tylko powtórzyć, że brakuje Ci wychowania, skoro tak
    się zachowujesz.

    > Obrażasz sam siebie wypisując brednie, a ja to po prostu nazywam po
    > imieniu.

    Z tego gówniarskiego futa możesz skorzystać - z pożytkiem dla
    wszystkich.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.