  • 1. Data: 2010-01-01 17:47:26
    Temat: Re: ON drożeje
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Wszystko git, tylko czemu dopłacimy do kolejorzy. A dróg i tak nie będzie.
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7409995,Tankuj_D
    iesla_w_starym_roku_.html

    Tylko dlaczego kolejorze dopłacają do dróg? A torów i tak nie będzie.
    Lokomotywy spalinowe też na ON jeżdżą przecież.
    Ktoś przecież musi do czegoś dopłacać. Akcyza z wódki nie idzie na nowe
    gorzelnie. Takie luźne spostrzeżenie.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 2. Data: 2010-01-02 01:20:31
    Od: "Piotr Woszczyński" <p...@o...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:hhl8vq$1fi$1@mx1.internetia.pl...

    iesla_w_starym_roku_.html

    > Tylko dlaczego kolejorze dopłacają do dróg? A torów i tak nie będzie.
    > Lokomotywy spalinowe też na ON jeżdżą przecież.

    Jacy kolejarze gdzie dopłacają? Przecież w cenie biletów jest też i paliwo.
    No i cena sobie takiego biletu pewnie też wzrośnie..

  • 3. Data: 2010-01-02 08:20:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Jan 2010 01:20:31 +0100, Piotr Woszczyński wrote:
    >Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w

    >Jacy kolejarze gdzie dopłacają? Przecież w cenie biletów jest też i paliwo.
    >No i cena sobie takiego biletu pewnie też wzrośnie..

    No to czemu pasazer w wagonie ma doplacac do drog ?

    J.

  • 4. Data: 2010-01-02 12:04:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Woszczyński" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    > wiadomości news:hhl8vq$1fi$1@mx1.internetia.pl...

    > Jacy kolejarze gdzie dopłacają?

    Pewnie chodzi o akcyzę w cenie ropy do lomotyw....

  • 5. Data: 2010-01-02 12:06:24
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    > No to czemu pasazer w wagonie ma doplacac do drog ?

    On do lokomotyw ma inny kolor i jest pozbawiony czesci podatkow.

    Picasso

  • 6. Data: 2010-01-02 15:28:17
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Pab_lo" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > On do lokomotyw ma inny kolor i jest pozbawiony czesci podatkow.

    Widziałeś ON od lokomotywy? Ma taki sam kolor i jest to normalny Olej
    Napędowy niczym nie różniący się od tego ze stacji paliw.
    ZTCW to wcale nie jest on pozbawiony akcyzy czy opłaty drogowej.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 7. Data: 2010-01-02 17:52:48
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widziałeś ON od lokomotywy? Ma taki sam kolor i jest to normalny Olej
    > Napędowy niczym nie różniący się od tego ze stacji paliw.
    > ZTCW to wcale nie jest on pozbawiony akcyzy czy opłaty drogowej.

    Widzialem i byl bodajze niebieski. Znajomy kiedys takie cos lal do golfiny a
    pracowal w ZNTK... Ze jest to normalny ON, to wiem a ktorych podatkow jest
    pozbawiony - niestety nie. ON dla kutrow tez jest tanszy i jakos barwiony.

    Picasso

  • 8. Data: 2010-01-03 01:54:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Jan 2010 17:52:48 +0100, Pab_lo wrote:

    >Widzialem i byl bodajze niebieski. Znajomy kiedys takie cos lal do golfiny a
    >pracowal w ZNTK... Ze jest to normalny ON, to wiem a ktorych podatkow jest
    >pozbawiony - niestety nie.

    Dawno to bylo ? Teraz akcyza jest na wszelkie paliwa "silnikowe".

    Jedynie przy wytwarzaniu pradu mozna sie starac o zwrot akcyzy ..
    no i akurat w lokomotywach diesel napedza generator elektryczny :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-01-03 09:18:12
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >
    > Jedynie przy wytwarzaniu pradu mozna sie starac o zwrot akcyzy ..
    > no i akurat w lokomotywach diesel napedza generator elektryczny :-)

    Należało by dodać, że nie we wszystkich.
    Zaraz wszyscy pomyślą, że w takim szynobusie siedzi generator :D
    SM03 była czysto mechaniczna :D
    NO i Voith Maxima też jest czysto mechaniczny :)

    Pozdrawiam !!

  • 10. Data: 2010-01-03 09:58:07
    Od: AA <...@...pl>

    > Widzialem i byl bodajze niebieski. Znajomy kiedys takie cos lal do golfiny a
    > pracowal w ZNTK...

    No i wlasnie dlatego kolejarze powinni doplacac do drog :)

    AA