  • Data: 2020-01-14 06:12:41
    Temat: Re: ISDN
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cezar" napisał w wiadomości grup
    .
    On 10/01/2020 09:56, viktorius wrote:

    >Przeciętny Kowalski w dupie miał 2 rozmowy.

    Przecietny Kowalski byc moze, ale jak ktos ma zone gadatliwa, albo
    corke, albo dziecko przesiaduje na internecie ... tyle, ze u nas
    rozmowy byly drogie, wiec takie znow gadatliwe nie mogly byc.

    >Killerem dla ISDNu był SDI, który dawał na prawdę nieograniczony
    >dostęp do internetu.

    Killerem to bym tego nie nazwal - bo Kowalski nie mial jeszcze ISDN,
    zeby go zabic.
    Ale fakt - mial SDI i slyszal, ze ISDN to sie juz nie da :-)

    Gdzies tam wczesniej jeszcze byl etap przejsciowy - providerzy
    callback, na ISDN do i szybciej, i telefon nie zajety stale ..

    >Może małe firmy szły w ISDN. Pracowałem w takiej, która jako pierwsza
    >w województwie miała ISDN i wymagało to uderzenia bezpośrednio to
    >jakiegoś prezesa w TPSA aby wyposazyli centralę w porty.

    Najpierw uderzyc, ale potem byla to normalna usluga.
    Tylko ... firma tez chce miec internet. Jak nie drogie lacze, to SDI.
    Tyle, ze w firmie latwiej o dwa telefony, wiec na jednym SDI, a drugi
    ISDN.

    Albo nawet zrezygnowac z jednej linii, bo po konwersji na ISDN nie
    trzeba az tak duzo.

    J.