  • Data: 2020-07-31 08:51:41
    Temat: Re: Idiotyczny standard gniazdka 230V
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-07-30 o 22:00 +0200, Adam napisał:
    > Widziałem lepsze sytuacje w Polsce, w większych firmach w
    > serwerowniach obsługiwanych przez informatyków macierzystych z Anglii
    > albo Niemiec: serwery podpięte pod UPS-y, ale monitor i KVM już nie.

    Znaczy, źle? Zależy od założeń. Sam miałem podobnie przy kilku
    serwerach - one nie miały być w żaden sposób dostępne po zaniku
    zasilania, ani siecią, ani monitorem. Miały po prostu dowiedzieć się
    (od upsa) że prąd wyszedł, zapisać co miały do zapisania i uprzejmie
    się wyłączyć - bez ryzyka utraty danych czy fsck.

    > U jednego to nawet elementy aktywne sieci były prosto pod 230V, bez
    > UPS-a.

    Patrz wyżej. Zależy co kto chce osiągnąć - switch poza UPSem nie musi
    być idiotyzmem.

    Mateusz