    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ile kosztuje internet mobilny na świecie
    Date: Wed, 4 Oct 2023 08:16:27 +0200

    On Wed, 04 Oct 2023 03:44:41 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nie jak się odbywa na juz istniejącej infrastrukturze. Wtedy jest
    > kosztem jakości.

    No ale i za ta stara ktos musial zaplacic.

    > To nie jest koszt, to jest opcja pozwalająca na łatwiejszy dostęp do
    > sieci. Turystyka regionu na tym wisi. Jakby była konieczność rejestracji
    > to wielu turystów leciałoby na nędznych i drogich pakietach roamingu,

    Roaming nie musi byc drogi. Ale jak widac - czesto jest.

    > plus mała część bawiła się w upierdliwą rejestrację. A tak to kupujesz
    > sobie kartę z pakietem danych jeszcze przed wylotem, lub tuz po wyjściu z
    > lotniska. To jest bardzo wygodne.
    >
    > Prepejdy w Polsce, np. te z Allegro, są bardzo atrakcyjne cenowo, ale
    > ich rejestracja jest mocno upierdliwa.

    Ogolnie to malo upierdliwa. ale niekoniecznie malo dla zagranicznego
    turysty, ktory przybył w nocy.

    > Tu to nie mam pojęcia jak to jest zorganizowane.

    Tez nie wiem, ale potrafo byc różnie.
    Taki np tunel drogowo-deszczowy w Kuala Lumpur wyszedł dosc tanio.

    J.