  • 1. Data: 2012-11-10 14:54:56
    Temat: Ile za roboczogodzinę?
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Kroi mi się dosyć duże zlecenie.Schemat+PCB+FPGA+trochę softu, no i
    oczywiście uruchomienie prototypu.
    Mniej więcej jestem w stanie oszacować ile mi to zajmie czasu. Jak
    sądzicie, ile zaśpiewać za roboczogodzinę?

  • 2. Data: 2012-11-10 15:34:13
    Temat: Re: Ile za roboczogodzinę?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 05:54:56 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

    > Kroi mi się dosyć duże zlecenie.Schemat+PCB+FPGA+trochę softu, no i
    > oczywiście uruchomienie prototypu.
    > Mniej więcej jestem w stanie oszacować ile mi to zajmie czasu. Jak
    > sądzicie, ile zaśpiewać za roboczogodzinę?

    Nie możesz dodawać jabłek do gruszek, jak wiesz.
    Muszisz sobie przekalkulowac tak, jak wymieniłeś:
    - schemat,
    - PCB,
    - FPGA,
    - program.

  • 3. Data: 2012-11-10 18:12:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Stachu Chebel pisze tak:

    > ile zaśpiewać za roboczogodzinę?

    70zł ;)

    --
    Piter

  • 4. Data: 2012-11-10 18:15:09
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2012-11-10 15:34, Jacek pisze:

    > Nie możesz dodawać jabłek do gruszek, jak wiesz.
    > Muszisz sobie przekalkulowac tak, jak wymieniłeś:
> [...]

    Powinien dla każdego z tych zadań zastosować inną stawkę za godzinę pracy?
    No to mu poradź jakie stawki.
    Ja proponuję;
    80 zł
    80 zł
    80 zł
    80 zł

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2012-11-10 19:37:28
    Od: "news.neostrada.pl" <zewmałpapoczta.onet.pl>

    >Kroi mi się dosyć duże zlecenie.Schemat+PCB+FPGA+trochę softu, no i
    >oczywiście uruchomienie prototypu.
    >Mniej więcej jestem w stanie oszacować ile mi to zajmie czasu. Jak
    >sądzicie, ile zaśpiewać za roboczogodzinę?

    Jeżeli projekt obejmuje kompetny projekt urządzenia z u-procesorem płytką,
    programem i uruchomieniem, to ja najmniej biorę 20 kzł, a średnio zależy od
    przeznaczenia i komercyjności projektu.
    Zbyszek

  • 6. Data: 2012-11-11 08:10:35
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-11-10 18:15, Mario pisze:

    > Powinien dla każdego z tych zadań zastosować inną stawkę za godzinę pracy?
> [...]

    Te kwoty to jak wypłacane? "Na rękę", umowa o dzieło lub zlecenie,
    faktura VAT?
    K.

  • 7. Data: 2012-11-11 11:05:40
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    John Smith <d...@b...pl> napisał(a):
    > Te kwoty to jak wypłacane? "Na rękę", umowa o dzieło lub zlecenie, faktura
    > VAT?
    > K.

    Jak się umówisz, tak będziesz miał.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2012-11-11 12:28:32
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 11 Lis, 08:09, John Smith <d...@b...pl> wrote:

    > Te kwoty to jak wypłacane? "Na rękę", umowa o dzieło lub zlecenie,
    > faktura VAT?
    > K.

    f-ra VAT

  • 9. Data: 2012-11-11 13:30:24
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2012-11-11 08:10, John Smith pisze:

    > Te kwoty to jak wypłacane? "Na rękę", umowa o dzieło lub zlecenie,
    > faktura VAT?
    > K.

    W moim przypadku to jest kwota netto do której muszę doliczyć VAT. A
    ogólnie to wszystko zależy od tego kim jest zleceniobiorca.
    Student może sobie liczyć i po 10 zł za godzinę. Ktoś na etacie, robiący
    coś na boku, zdecyduje się na 30 zł. Ja mam DG i przy kalkulacji ceny
    nie opłaca mi się poniżej 80 zł. Trzeba brać pod uwagę, że przy
    kalkulacji zlecenia zazwyczaj nie doszacuje się ilości godzin.

    --
    pozdrawiam
    MD