  • Data: 2021-05-21 11:32:32
    Temat: Re: InspectAR
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/05/2021 10:33, Ghost wrote:
    > Bardzo ładnie, skoro deklarujesz, że wreszcie ruszyłeś dupsko

    Ruszyłem ją po pierwszym Twoim poście zainteresowany kiepską jakością
    prezentacji i myślą "pewnie to tylko taki filmik, mają coś więcej, na
    pewno".

    >, iż
    > przejrzałeś inne filmy i dokumentację to zapewne zauważyłeś, że to de
    > facto jest software'owy HUD nałożony na obraz kamery.

    Napisałem o tym znacznie wczesniej. Ale to że ktoś nałożył na obraz
    kamery kawałek gerbera to żadne sukces. Jak by nałożył na obraz z
    mikroskpu (widziany w okularze) to było by użyteczne. Obecnie to jest
    żadne osiągnięcie i brak efektów praktycznych poza tym że na oko wyglada
    na wyjatkowo mizerną funkcjonalność ponad zwykły boardview.

    > Nie? Nie zauważyłeś? Serio? I w tym momencie przechodzisz w tryb
    > rżnięcia głupa - start!

    Obawiam się że nawet nie czytasz, do czego się odnosisz ;)

    Obawiam się też, że urągasz swojej własnej inteligencji wniosując rzeczy
    odwrotne niż fakty.

    Może powiedz jakie masz postulaty w związku z tym linkiem. Mamy wszyscy
    to kupić? Pracujesz tam i to marketing? To jakiś nowy związek
    wyznaniowy? Grozi jakaś kara za krytykę bądź watpliwości co do
    użyteczności? Bo nie pojmuje co chcesz osiągnąć rozdzierając koszulę w
    przejściu do kibla.

    Podałeś linka na grupę dyskusyjną. Podjęto próbe dyskutowania ze
    skutkiem miernym. Obrażasz się jak gówniarz w piaskownicy, że komuś się
    nie podoba jego wiaderko, rzucasz wyzwiskami i traskasz drzwiami. Na
    pewno nie jesteś nastolatką w okresie dojrzewania? Sprawdzałeś na pewno?