  • 1. Data: 2021-05-20 11:05:42
    Temat: InspectAR
    Od: <Ghost>

    Było?
    https://www.youtube.com/watch?v=yRO28lSeG8c

  • 2. Data: 2021-05-20 11:22:12
    Temat: Re: InspectAR
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/05/2021 11:05, Ghost wrote:
    > Było?
    > https://www.youtube.com/watch?v=yRO28lSeG8c

    Fajne. Aczkolwiek po chwili namysłu - coś kiepskie to demo. Podświetla
    ścieżki. No i co dalej? Jaką to ma wartość debugową?

  • 3. Data: 2021-05-20 13:55:44
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup

    >Fajne. Aczkolwiek po chwili namysłu - coś kiepskie to demo. Podświetla
    >ścieżki. No i co dalej? Jaką to ma wartość debugową?

    Mujborze... a do czego służą ścieżki?
    Wiesz gdzie się sygnały rozchodzą.

    Ścieżki to nie wszystko, widzisz wszystkie elementy jako konkretną
    specyfikację, wraz z pdf'ami.

    I wiele, wiele innych funkcji.

  • 4. Data: 2021-05-20 14:12:16
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/05/2021 13:55, Ghost wrote:
    > Mujborze... a do czego służą ścieżki?
    > Wiesz gdzie się sygnały rozchodzą.

    No ale to sam wiem widząc projekt płytki w dowolnym programie do
    projektowania. Pokazywanie tego typu informacji to codziennośc pracy
    serwisanta. Tutaj nałożono na to żywy obraz. Ok, ale ... może miało by
    to resztę sensu gdyby to był HUD do mikroskopu. Widać gdzie lutuje lub
    przykładam próbnik. Obecnie ... praktycznie to samo widzę na pcb/schemacie.

    > Ścieżki to nie wszystko, widzisz wszystkie elementy jako konkretną
    > specyfikację, wraz z pdf'ami.

    To akurat pokazano jako skranie kiepskie. Nie ma na przykład
    crossprobing pin->pdf, i tak muszę ręcznie przeglądać pdfa i szukać.
    Innymi słowy całosc tego bajeru to osadzenie przeglądarki pdf. Cieżko to
    nazwać rewolucją, a sam sposób osadzenia (okienko zasłaniajace widok)
    jest ... zastanawiający, conajmniej.

    > I wiele, wiele innych funkcji.

    Ale pokazano bardzo mało i chyba średnio użytecznych. Chętnie się dowiem
    jaki jest cel, bo na razie to jest tylko ładniejsze opakowanie na to, co
    używamy na codzień, w podobnej formie.

  • 5. Data: 2021-05-20 18:05:20
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup

    >praktycznie to samo widzę na pcb/schemacie.

    No jesli patrzac na pcb widzisz schemat, to faktycznie tobie to
    niepotrzebne.

    >całosc tego bajeru to osadzenie przeglądarki pdf

    Chyba nie ogarniasz skali.

    Ok, pozostanmy przy tej roznicy dostrzegania. Nie chce mi sie gadac.

  • 6. Data: 2021-05-20 19:36:24
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 20.05.2021 o 18:05, Ghost pisze:

> [...]
    > niepotrzebne.

    > Chyba nie ogarniasz skali.
    >
    > Ok, pozostanmy przy tej roznicy dostrzegania. Nie chce mi sie gadac.

    Tobie się chyba wydaje, że ten program potrafi narysować ścieżki pod
    scalakiem jedynie na podstawie widoku gotowej płytki. Że to taka "magia" :-)

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2021-05-20 19:51:19
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Kaczin" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Tobie się chyba wydaje, że ten program potrafi narysować ścieżki pod
    >scalakiem jedynie na podstawie widoku gotowej płytki. Że to taka "magia"

    Jak ci chyba to se przywiąż - nie, nie wydaje mi się.
    Skad sie ludziom legna takie durne wnioski we łbach?

    BTW tez sadzisz, ze to bazuje na pdf'ie?

  • 8. Data: 2021-05-20 20:07:26
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 20.05.2021 o 19:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kaczin"  napisał w wiadomości grup

    > Jak ci chyba to se przywiąż - nie, nie wydaje mi się.
    > Skad sie ludziom legna takie durne wnioski we łbach?
    >
    > BTW tez sadzisz, ze to bazuje na pdf'ie?

    Ja wiem na czym to bazuje. Pytanie, czy ty to wiesz? Bo rozdziawiłeś
    gębę i się ślinisz.

    --
    Kaczin

  • 9. Data: 2021-05-20 20:52:53
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Kaczin" napisał w wiadomości grup

    W dniu 20.05.2021 o 19:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kaczin" napisał w wiadomości grup

    >Ja wiem na czym to bazuje.

    Noto prawdziwy expierd ściebie.

    >Pytanie, czy ty to wiesz?

    Ale naprawdę jesteś ciekawy czy wiem, czy jak każdy internetowy keyboard
    warrior zadajesz pytanie w ramach stroszenia piórek?

    >Bo rozdziawiłeś gębę i się ślinisz.

    Bez przesady, ale dla mnie to akurat fajna ciekawostka. Choćby z racji
    takiej, że produkcja softu EDA* zapewnia mi comiesięczną pensję.

    *nie przejmuj się jeśli nie czujesz bluesa, na tą półkę nigdy cie nie bedzie
    stać, ani żadnej firmy która byłaby skłonna cie zatrudnic :-)

  • 10. Data: 2021-05-20 21:08:06
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 20.05.2021 o 20:52, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kaczin"  napisał w wiadomości grup

    > Noto prawdziwy expierd ściebie.

    "Ściebiom" to ty co najwyżej buty możesz wiązać :-)

    > Ale naprawdę jesteś ciekawy czy wiem, czy jak każdy internetowy keyboard
    > warrior zadajesz pytanie w ramach stroszenia piórek?

    To chyba w psychologii nazywa się projekcja.

> [...]
    >
    > *nie przejmuj się jeśli nie czujesz bluesa, na tą półkę nigdy cie nie
    > bedzie stać, ani żadnej firmy która byłaby skłonna cie zatrudnic :-)

    Ale, że co. Sklejasz pudełka na płyty? :-)))))

    --
    Kaczin