    From: "CRAY" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Instalacja pomiaru temperatury
    Date: Fri, 6 Feb 2009 00:25:20 +0100

    > najtaniej to jakieś mocne Pentium 100 i karta do pomiaru temperatury.
    > Tylko
    > czy teraz kupi się taki komputer? Dokąd nie napiszesz do czego to ma być
    > tylko tacy co się nudzą będą odpisywali. A najtańszy sposób to ile. 1000
    > zł
    > czy 20 000 zł?.

    Witam,

    Do czego ma to służyć już napisałem, co do wyceny powiem tak, dostałem
    ofertę na taki układ za ca. 7000 zl, ale bez wyświetlania w czasie
    rzeczywistym na tablicy, tylko zapis do komputera. Na obecnym etapie taka
    kwota jest dla mnie za wysoka poza tym ww. rozwiązanie nie spełnia
    podstawowego kryterium, czyli wyświetlania danych na bieżąco.