  • Data: 2009-01-14 10:35:13
    Temat: Re: Instrukcja obslugi Nikon D90 po polsku
    Od: nigel <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sty, 11:26, Grzegorz Góra <g...@p...fr> wrote:

    > Ech, ludzie, od tego piratowania to już najzwyklejsze sposoby do głowy
    > nie przychodzą? ;)
    >
    > Jest na nikon.pl
    > krótko:http://tinyurl.com/9gee5e
    > długo:http://nikoneurope-pl.custhelp.com/cgi-bin/nik
    oneurope_pl.cfg/php/end...

    > Trzeba się jedynie zarejestrować.

    Z tego co wiem (prosze o poprawka jesli sie myle), to trzeba JEDYNIE
    zarejestrowac dowolny produkt Nikona. A co jesli ktos go jeszcze nie
    posiada, poniewaz tak jak Pikus' nosi sie z zamiarem kupna i chcialby
    zapoznac sie z instrukcja ?
    Moim zdaniem, udostepnienie instrukcji obslugi to raczej nie jest
    piractwo, ktorego nota bene tez nie popieram.

    pozdrawiam
    Marcin