  • Data: 2020-06-25 08:35:30
    Temat: Re: Inteligentne kamery security, w czym wybierać.
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Jun 2020 23:14:55 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > zdaniem, mającą na celu zrobienie ze mnie głupka.

    Skądże.

    > wypatrzyć kamerę i tak sie ustawić, żeby zasłonić to czego kamerze
    > nie
    > chcesz pokazać. czy to twarz, czy to ręce.

    Jak pisałem bardziej mi zależy na umożliwieniu preslcyzyjnej w miarę
    automatycznej obserwacji wybranych punktów otoczenia (np. zwierząt w
    zagrodzie, czy jakieś szkody są, kto się z kim pobił, kto kogo
    odwiedza).
    Kwestia twardej security to raczej dodatek bo zdaję sobie sprawę, że
    kamera odstraszy wioskowych żartownisiów, natomiast jeśli na cel
    wezmą fachowcy tak to zorganizują, że kamera w niczym nie pomoże....

    --
    Marek