    From: "XXX" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Internet w telefonie
    Date: Mon, 23 Feb 2009 20:23:15 +0100

    > Kilka słów na temat internetu w Erze w ofercie dedykowanej dla iPhone-a:
    > W abonamencie za 95zł otrzymujemy 500MB transferu danych. Fajnie wyglada
    > oferta na papierze, szkoda, że w praktyce nie wystarczy nawet na regularne
    > sprawdzanie skrzynki pocztowej.
    > Era osobno zaokrągla dane wysyłane i odbierane do 100kB. Synchronizacja ze
    > skrzynką mailową przeprowadzana co kwadrans dla wielu osób to standard.
    > Robiąc to za pomocą iPhone-a (który zrywa nieaktywne połączenie po każdej
    > synchronizacji) dziennie zużyjemy co najmniej 200kB*4*24 = 18,75MB. Mnożąc
> [...]

    Mam pakiety internetowe Simplusa 20 lub 50MB za 5 lub 10zł na 30dni. Lepsze
    to niż 95zł za 500MB w Erze. Do tego Simplus taryfikuje co 1 bajt!!!
    Czytniki RSS i aplikacje typu YahooWeather:) mają powodzenie- krótkie i
    kilkunastobajtowe sesje internetowe!!! Inne opy- uczcie się od Simplusa.
    Tanie pakiety internetowe, tanie rozmowy po 5 gr do 5 osob w Plusie i
    stacjoanrnych, pakiety 250 i500 minut do Plusa za 15lub 30zl na 3
    miesiące!!!Do tego darmowy portal wap.plus.pl z możliwością odbierania
    darmowej TV Biznes w telefonie Simplusa !!!! Simplus rulez!