    From: "Luke " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Internet w telefonie
    Date: Tue, 24 Feb 2009 10:39:31 +0000 (UTC)

    XXX <k...@o...pl> napisał(a):

    > Mam pakiety internetowe Simplusa 20 lub 50MB za 5 lub 10zł na 30dni. Lepsze
    > to niż 95zł za 500MB w Erze. Do tego Simplus taryfikuje co 1 bajt!!!

    No właśnie. Okazuje się, że jak się chce, to można.

    > Do tego darmowy portal wap.plus.pl z możliwością odbierania
    > darmowej TV Biznes w telefonie Simplusa !!!! Simplus rulez!

    Przejrzałem dosyć dokładnie ofertę Plusa na kartę i jestem bardzo zadowolony.
    Podejrzewam, że zrezygnuję z oferty abonamentowej u jakiegokolwiek operatora
    i przeniosę numer właśnie do Simplusa. 60gr za minutę do wszystkich i SMS za
    15gr (obydwie ceny po 6 miesiącach bycia w sieci) wydają się rozsądne i
    akceptowalne. Po przejściu z abonamentu na kartę pewnie obawiałbym się
    sytuacji gdy skończą mi się środki na koncie a ja będę musiał wykonać pilny
    telefon, lub będę w trakcie takowej, przerwanej rozmowy. Mnogość możliwości w
    jakich można zasilić konto (definiując choćby numer karty płatniczej do
    obciążenia) sprawia, że moje obawy znikają. Mój post wygląda pewnie trochę
    jak sponsorowany, ale po raz pierwszy po 6 latach bycia w Erze czuję się
    traktowany... normalnie. Wprawdzie na razie to jedynie efekt zapoznania się z
    ofertą innego operatora, mam jednak nadzieję, że decyzja którą podejmę za
    kilka miesięcy będzie dobra i nie będę jej żałował. A nawet gdyby nie było
    tak kolorowo jak się zapowiada, zawszę będę mógł wybrać inną ofertę (choćby
    na abonament), nie będę przecież związany dwuletnią umową z Simplusem. Nawet
    ewentualny powrót do Ery nie będzie głupim rozwiązaniem, bo nie od dziś
    wiadomo, że sieć ta lepiej traktuje nowego klienta niż swojego. Reasumując,
    prepaid jest dobrym rozwiązaniem by przeczekać naszych kochanych operatorów i
    ich rozliczanie co 100kB i pakiety danych za dwa miliony dolarów miesięcznie.

    --
    Luke