  • Data: 2020-07-30 23:44:52
    Temat: Re: Izera
    Od: K <e...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/07/2020 21:52, Trefniś wrote:

    > To kiedy ci "twoi" wygrają wybory, żeby "znów" klasa średnia miała się
    > dobrze?
    > Za 3, za 7 czy za 11 lat?
    > Wtedy uchwalicie programy pomocowe dla klasy średniej :)
    >
    > A elektryki będziecie sprowadzać z IV Rzeszy.

    Nie przypominam sobie wczesniej programow pomocowych w praktycznie
    kazdej dziedzinie zycia. Klasa srednia ma sie tak samo jak miala sie
    przedtem albo i lepiej, jedynie boli ja bardziej degeneracja pieniedzmi
    patologii. Natomiast tak, biznes bedzie bral w leasing elektryki od
    VAG-a, Tesli, Toyoty. Chyba w swej naiwnosci nie myslisz, ze sie rzuca
    na cos co dopiero weszlo na rynek i nie wiadomo czego sie po tym spodziewac.