  • Data: 2020-07-31 03:30:47
    Temat: Re: Izera
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2020 o 23:44 K <e...@s...com> pisze:

    > Nie przypominam sobie wczesniej programow pomocowych w praktycznie
    > kazdej dziedzinie zycia. Klasa srednia ma sie tak samo jak miala sie
    > przedtem albo i lepiej, jedynie boli ja bardziej degeneracja pieniedzmi
    > patologii.

    Też nie cierpię patologii i jej degeneracji pieniędzmi.
    Dlatego mam nadzieję, że ukraińska akcja "min. Nowak" zostanie importowana
    do Polski.
    Chętnie zobaczę kilka spektakularnych aresztowań polskich polityków.

    Opóźnionych intelektualnie doinformuję - polskich polityków, czyli
    _niezależnie_ od opcji/partii politycznej.

    BTW dzieci pewnie nie masz i mieć nie będziesz, bo to przecież patologia
    (500+ i inne) :)
    Emerytury nie dożyjesz - bo to przecież patologia (13 emerytura i inne)!

    Łatwo się rozmawia z dziećmi...

    > Natomiast tak, biznes bedzie bral w leasing elektryki od
    > VAG-a, Tesli, Toyoty. Chyba w swej naiwnosci nie myslisz, ze sie rzuca
    > na cos co dopiero weszlo na rynek i nie wiadomo czego sie po tym
    > spodziewac.

    Pisałem o IV Rzeszy!
    Poza tym NIC nie weszło na rynek, dlatego raczej nie ja jestem naiwny.

    --
    Trefniś